فروش فایل

دانلود رایگان فایل

فروش فایل

دانلود رایگان فایل

مبانی نظری بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی

مرکز دانلود فایل نگارا | مبانی نظری بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | مبانی نظری بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی

    دید کلی :

    هدف از این مبانی نظری بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری

    *** قابل استفاده برای گروه مدیریت 

    چکیده
    در دنیای رقابتی امروز ایجاد یک سیستم مناسب ارزیابی عملکرد شرکت ها امری ضروری است. هدف این پژوهش ارزیابی عملکرد مالی شرکت های دارویی، گروه فلزات اساسی و گروه خودرو و ساخت قطعات با استفاده از روشی نوین است. از فازی AHP برای وزن دهی به شاخص های ارزیابی عملکرد و از فازی تاپسیس و فازی ویکور برای رتبه بندی شرکت های مورد مطالعه استفاده می شود.

    در این پژوهش از ترکیبی از معیارهای سنتی ارزیابی عملکرد و معیارهای مبتنی بر ارزش برای ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شرکت های دارویی، گروه فلزات اساسی و گروه خودرو و ساخت قطعات در سال ۱۳۸۸ استفاده می شود. جامعه آماری این پژوهش شرکت-های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در صنایع دارویی، گروه فلزات اساسی و گروه خودرو و ساخت قطعات است. استفاده از رویکرد فازی در رتبه-بندی شرکت های بورس دقت اطلاعات ورودی به نرم افزار-های رتبه بندی را به شکل محسوسی بالا می برد. نتایج این پژوهش که به ارائه دو مدل نوین و با دقت بالا در ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها منتج شد، می تواند برای گروههای مختلف اعم از سرمایه گذار، سازمان بورس و دیگر استفاده کننده گان، مفید واقع می شود. 

    کلید واژه ها: ارزیابی عملکرد مالی، تاپسیس، ویکور، فازی AHP، معیارهای مالی.

    اهمیت و ضرورت پژوهش
    مقابله با چالش های پیش روی سازمان ها نیازمند آن می باشد که مدیران آن ها الگوی مناسبی از اندازه گیری عملکرد داشته باشند تا بتوانند به بهبود مستمر در تمام زمینه ها دست یابند. با ظهور روش های نوین و استفاده از این روش ها به همراه معیارهای مالی سنتی حسابداری (AFP)، ارزیابی عملکرد شرکت ها متحول شد. اما هنوز می توان با استفاده از ترکیب روش های مختلف و استفاده از معیارهای مالی جدید، دقت اطلاعات خروجی را افزایش داد. استفاده از رویکرد فازی، به منظور مقابله با ابهام موجود در داده های ورودی، در کنار نرم افزارهای AHP، تاپسیس ، و ویکور  که هریک دارای ویژگی های منحصر به  فردی می باشند، می تواند یک پژوهش کاربردی ویژه در حوزه ی ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها ارائه دهد. شکاف میان مالکان و مدیران یکی از مشکلاتی است، که استفاده از معیارهای سنتی حسابداری نشان داده است که نمی تواند این مشکل را حل کند. با استفاده از ترکیب معیارهای مبتنی بر ارزش و معیارهای سنتی حسابداری می توانیم این شکاف را به نحو چشم گیری کاهش دهیم.این پژوهش درصدد ارائه روش های ترکیبی نوین با استفاده از تکنیک های جدید و ادغام معیارهای حسابداری و معیارهای مبتنی بر ارزش، به منظور پوشاندن نقاط ضعف روش های قدیمی و بررسی تطبیقی نتایج این روش هاست.

    اهداف پژوهش
    نیاز به ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با استفاده از یک روش دقیق به منظور کمک به سرمایه گذاران در اتخاذ تصمیمات ، به  دلیل آن که  تجزیه وتحلیل صورتهای مالی شرکت ها نیاز به تخصص مالی دارد، ضروری به نظر می رسد.
    هدف از این پژوهش، ارائه یک روش ترکیبی، با استفاده از رویکرد فازی و با بکارگیری روش های نوین ارزیابی عملکرد، براساس معیارهای مالی سنتی حسابداری (AFP) و معیارهای مبتنی برارزش (VFP) است.

     مسأله پژوهش
    همان گونه که در بخش قبلی بیان شد، شرکت های فعلی، شرکت-هایی هستند که مالکیت آنها در اختیار گروه های مختلف می-باشد و هریک از آنها هدفهای متفاوتی دارند. طبق نظریه نمایندگی، بین مالکان و مدیران شرکت ها ممکن است تضاد منافع وجود داشته باشد. به گونه کلی، تئوری نمایندگی برای تحلیل ارتباط نماینده و مالک در واحدهای اقتصادی که مالکیت و مدیریت آن از یکدیگر جدا باشد، استفاده شده است، اما بنظر می رسد یک شیوه کارا برای حل مشکلات بین مالک و مدیر وارد کردن یک پارامتر اندازه گیری دقیق مورد تأیید دو طرف است. 

    ارزیابی عملکرد شرکت ها از مهمترین موضوعات مورد توجه سرمایه گذاران، اعتبار دهندگان، مدیران و دولت ها است. در دنیای رقابتی امروز ایجاد یک سیستم مناسب ارزیابی عملکرد شرکت ها امری ضروری است. سرمایه گذاران علاقه مند هستند دریابند از سرمایه گذاری انجام شده چه اندازه ایجاد ارزش شده است. سرمایه گذاران در بازار سهام همواره درصدد کسب سود بالا هستند، آنها سهامی را خریداری می کنند که از نظر آنها بهترین سهم باشد و بیشترین سود و بازده به آنها تعلق گیرد (یحیی زاده و همکاران، 1388: 92). همچنین سهامداران به عنوان مالکان واحد تجاری، از مدیران می خواهند تا ارزش سرمایه گذاری  آن ها را به حداکثر برسانند. به منظور نیل به این هدف، ازگذشته، با استفاده از سود عملیاتی یا نسبت های مالی به ارائه گزارشی از عملکرد شرکت ها پرداخته شد. نرخهای مالی نقش مهمی در اندازه گیری عملکرد و وضعیت مالی یک واحد تجاری ایفا می کنند. مطالعات زیادی سودمندی نرخهای مالی را به اثبات رسانده است (چن و شمیردا  ،1981: 67). اما به علت اینکه این معیارها دارای نقاط ضعف عمده هستند، عملکرد شرکت ها را به نحو مطلوبی ارائه نمی دهند.

    ارزیابی عملکرد مالی با استفاده از معیارهای سنتی حسابداری نقاط ضعف فراوانی دارد. در ارزیابی عملکرد به روش سنتی به دلیل اینکه فقط به سود حسابداری توجه می شود و هزینه ی تامین منابع سرمایه را لحاظ نمی کند، مورد انتقاد شدیدی قرار گرفته است و روش مطلوبی محسوب نمی شود. در معیارهای مبتنی بر ارزش کلیه  هزینه های تامین مالی در نظر گرفته می شود (یحیی زاده و همکاران، ، 1389: 114). معیارهای مبتنی بر ارزش دو ویژگی دارند: اولاً سود نسبت به سطحی از سرمایه گذاری اندازه گیری می شود که برای رسیدن به آن سطح سود به کار رفته است. دوماً ریسک نوعاً از طریق محاسبه ی هزینه ی سرمایه در نظر گرفته می شود (نوروش و حیدری، 1383: 122-123). با انتخاب معیارهای مبتنی بر ارزش در ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها می توان بر هر دو مشکل فائق آمد (آمیلس و دیگران، 2002: 123).

    با توجه به مطالب فوق ، نیاز به ادغام معیارهای مالی سنتی حسابداری (AFP)  و معیارهای مبتنی بر ارزش (VFP ) ، به دلیل آنکه هرکدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند، به شکل محسوسی دیده می شود. اما آیا می توان با استفاده از ترکیب این معیارهای مالی به عنوان ابزارهای سنجش، و ترکیب رویکرد فازی با روش های مختلف به عنوان تکنیک های سنجش به یک روش کارا به منظور ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها دست یافت؟

    فهرست مطالب
     

    فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش    39-9
    2-1- مقدمه    10
    2-2- مبانی نظری    12
    2-2-1- نظریه ارزیابی: اساس اقتصادی ارزیابی عملکرد    12
    2-2-2- ارزیابی عملکرد و معیار ارزیابی عملکرد    14
    2-2-3- مالکیت و تضاد منافع    15
        2-2-4- محدودیت های اساسی پژوهشهای پیشین در رابطه با ارزشیابی    15
    2-2-5- پیش بینی ارزش شرکت با استفاده از متغیرهای حسابداری     16
    2-2-6- مدیریت مبتنی بر ارزش    17
    2-2-7- تصمیم گیری چند شاخصه (MADM)    18
    2-2-8- شاخص های ارزیابی عملکرد    19
    2-2-8-1- معیارهای سنتی حسابداری    19
            2-2-8-1-1 بازده دارایی ها……    19
            2-2-8-1-2- بازده حقوق صاحبان سهام    20
            2-2-8-1-3- نسبت P/E    20
            2-2-8-1-4- سود هر سهم    21
    الف) نقاط قوت سود حسابداری    22
    ب) نقاط ضعف سود حسابداری    22
    2-2-8-2- معیارهای مبتنی بر ارزش    22
           2-2-8-2-1- ارزش افزوده اقتصادی (EVA)    23
    انتقادات وارد بر EVA     24
    انتقاد ساختاری و مفهومی (پائولو استانلیف)    24
    انتقاد محاسباتی (روبن اسکالونا)    25                           
    2-2-8-2-2- ارزش افزوده بازار (MVA)    26
    2-2-8-2-3- ارزش افزوده نقدی (CVA)    27
    2-2-9- منطق فازی    31
    2-3- پیشینه پژوهش    34
    2-3-1- پژوهشهای خارجی    35
    2-3-2 پژوهشهای داخلی    37
    2-4- خلاصه فصل    39

    منابع و مآخذ 
    الف- منابع فارسی    
    ب- منابع انگلیسی    

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت آشنایی با معماری مسجد رحیم خان اصفهان

مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت آشنایی با معماری مسجد رحیم خان اصفهان

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی

مرکز دانلود فایل نگارا | بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی

    دانلود پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

    هدف از این پایان‌نامه بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد در دانشکده ها و ارائه راهکارهایی جهت بهسازی نیروی انسانی در دانشکده شهید رجایی کاشان بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.

    مقدمه

    مفهوم بهسازی
    رسیدن به اهداف سازمان بستگی به توانایی کارکنان در انجام وظایف محوله و انطباق با محیط متغیر دارد. اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب میشود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیطی، به طور مؤثر فعالیتهایشان را ادامه داده و بر کارایی خود بیفزایند. بنابراین آموزش و بهسازی، کوشش مداوم و برنامه ریزی شده به وسیله مدیریت برای بهبود سطوح شایستگی کارکنان و عملکرد سازمانی است.در گذشته چنین گمان می رفت که زمان آموختن با زمان کارکردن و زندگی کردن از هم جدا هستند و بنابراین برای آن ها آموزشی در خور توجه بود که پیش از آغاز کار به افراد داده م یشد. بر این گمان انسان برای زمانی میآموزد و سپس به زندگی و کار مولد و سودمند می پردازد و زمانی که کار و زندگی آغاز می شود، دیگربرای آموزش و پرورش جایی در خور توجه وجود ندارد. این اندیشه اکنون اعتبار ندارد و آموزش و پرورش با زیستن انسان همراه شده است)زگهوار تا گوردانش بجو(به نحوی که همه مردم برای همه وقت باید به آموختن بپردازند و از تاز ههای دانش بشری خود را تازه سازند و با نیرو و آگاهی بیشتر زندگی سودمند رادنبال کنند.

    آموزش وبهسازی نیروی انسانی
    آموزش همواره به عنوان وسیل های مطمئن در جهت بهبود کیفیت عملکرد و حل مشکلات مدیریت مدنظر قرار می گیرد و فقدان آن نیز یکی از مسائل اساسی و حاد هر سازمان را تشکیل میدهد.بدین جهت به منظور تجهیز نیروی انسانی سازمان و بهسازی وبهر ه گیری هر چه مؤثرتر از این نیرو، بی شک آموزش یکی ازمهمترین و مؤثرترین تدابیر و عوامل برای بهبود امور سازمان به شمار میرود. لازم به تذکر است که آموزش یک وظیفه اساسی در سازمانها و یک فرآیند مداوم و همیشگی است و موقت وتمام شدنی نیست. کارکنان در هر سطحی از سطوح سازمان، اعم از مشاغل ساده یا مشاغل پیچیده  مدیر یا زیردست  محتاج آموزش و یادگیری و کسب دانش و مهارتهای جدید هستند و باید همواره برای بهتر انجام دادن کار خود از هر نوع که باشد، روشها واطلاعات جدیدی کسب نمایند و مضافاً اینکه هر وقت شغل کارکنان تغییر پیدا کند، لازم است اطلاعات و مهار تهای جدیدی برای ابقای موفقیت آمیز وظایف شغل مربوطه را فرابگیرد(ابطحی،32:1384).برنامه های آموزش کارکنان در یک سازمان میتواند نیاز به نیروی انسانی متخصص در آینده را نیز رفع کند و تضمینی برای حل مشکلات کارکنان باشد.

      ارزیابی عملکرد بصورت فردی وسازمانی بعنوان ابزاری برای کنترل کیفیت اقدامات  مدیریت منابع انسانی بکار گرفته می شود و برآورد اقتصادی و کاوشگرانه از فعالیتهای مختلف یک سازمان است. امروزه به ارزیابی به دید وسیعتر یعنی مدیریت عملکرد تأکید می گردد. مدیریت عملکرد بعنوان یکی از پدیده های نوین در قلمرو مدیریت استراتژیک منابع انسانی و ارزیابی عملکرد یکی از مقوله و اجزای آن مطرح می باشد(لاراین،2001). 

    الگوها و روش‌های زیادی برای ارزیابی افراد وجود دارد. مسئله مهم در مورد بکارگیری آنها این است که متناسب با شرایط سازمان باشند و نزدیک‌ترین تخمین به واقعیت را در اختیار کاربران قرار دهند.به زعم صاحب نظران مدیریت و سازمان، ارزیابی عملکرد یک راهکار مناسب جهت بهسازی نیروی انسانی است. یعنی هدف از ارزیابی عملکرد باید بهسازی و ارتقاء توانمندی کارکنان سازمان باشد (لاراین ، 2001)

    بیان مسئله

    نیروی انسانی سرمایه اساسی و مهم یک سازمان را تشکیل می دهد که در توسعه و رشد سازمان با توجه به ویژگی های جمعی ، مهارت ها و قابلیت هایش سهم بسزایی دارند .  به همین دلیل نیروی انسانی می تواند مهم ترین زیربنای سرمایه فکری باشد و از آنجا که ارزیابی عملکرد کارکنان به منظور تشخیص نقاط ضعف و قوت ، افزایش توانائی ها و اتخاذ تصمیمات مدیریتی مناسب صورت می گیرد، بنابراین ارزیابی نیروی انسانی یکی از مهم ترین مباحث می باشد که مدیران باید به آن توجه خاصی داشته باشند(اسفندیار،21:1389).

    ارزیابی عملکرد نیروی انسانی موجب بهبود سازمانی می شود. هنگامی که فرایند بهبود مستمر در سازمان به عنوان یکی از رسوم فرهنگی درآید، آن سازمان پیشرفت معنی داری کرده است و توسعه این پیشرفت همگام با مشارکت کارکنان می باشد. این پیشرفت، میزان تحقق اهداف نظم ارزیابی عملکرد را مشخص می نماید و میزان تحقق اهداف همان رضایت سازمان یا اثربخشی سازمان می باشد(عباس پور،20:1384).

    هدف ارزیابی عملکرد، شناسایی میزان اثربخشی و کارامدی کارکنان سازمان از طریق ایجاد و توسعه اطلاعات حیاتی منابع انسانی است(عباس پور،20:1384).ارزیابی عملکرد، نه تنها اطلاعاتی معتبر و صحیح را در اختیار مدیران قرار می‌دهد بلکه اطلاعات مناسبی را در اختیار کارکنان نیز قرار می‌دهد، آنان را نسبت به عملکرد و رفتارهای شغلی خود آگاه می‌سازد و باعث می‌شود تا به نقاط قوت و ضعف عملکرد خود پی ببرند. این اطلاعات، پایه مناسبی برای اصلاح و بهبود رفتارهای شغلی و رشد و پرورش شخصیت کارکنان خواهد بود(آرمستردانگ،1381،نقل ازاعرابی).

    آموزش و بهسازی به تلاش برنامه ریزی شده ای اشاره می کند که به وسیله یک سازمان برای تسهیل یادگیری رفتار مرتبط با شغل بر روی بخشی از کارکنان اعمال می شود. همچنین آموزش و بهسازی به افزایش سطح مهارت فردی در یک یا چندحوزه تخصصی منجر می شود و از این طریق زمینه های انگیزش لازم برای انجام شایسته وظایف شغلی فراهم گردیده و بهبودمی یابد(عباس پور،34:1387).به عبارتی بهسازی منابع انسانی شامل مجموعه فعالیت هایی است که توانایی انسان را برای رسیدن به بالاترین پتانسیل افزایش می دهد. آموزش یکی از عناصر کلیدی استراتژی دولتها برای کاهش فقر است. استراتژی های بهسازی نیروی انسانی را می توان به دو گروه تقسیم کرد:

    یک گروه برای کاهش دادن یا مهار کردن نارسایی های موجود به کار گرفته می شوند و گروه دوم برای جلوگیری از بروز نارسایی ها به کار برده می شوند. اگرچه برمبنای این دو پایه استراتژی های فراوانی به اجرا درمی آید(رابینز،1378: 105)

    صاحبنظران مدیریت و سازمان ارزیابی عملکرد را یک راهکار مناسب جهت بهسازی نیروی انسانی می دانند.یعنی هدف از ارزیابی عملکرد باید ارتقاء و بهبود توانمندی کارکنان باشد. اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب می شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیطی، به طور مؤثر فعالیت هایشان را ادامه داده و بر کارایی خود بیفزایند. بنابراین آموزش و بهسازی، کوشش مداوم و برنامه ریزی شده به وسیله مدیریت برای بهبود سطوح شایستگی کارکنان و عملکرد سازمانی است(زادهدی،1384:ص34).

    ارزیابی عملکرد به عنوان فرآیندی یکپارچه است که با بهسازی افرادی که در سازمانها کار می کنند و نتیجه ای که از بازخورد ارزیابی در سازمان ارائه می گردد، نقاط ضعف مشخص و کارکنان را به خلاقیت و کسب آموزش و انگیزش و بهبود عملکرد وا می دارد .همچنین انجام صحیح ارزیابی کارکنان با کیفیت را تشویق به ماندگاری و رضایت از سازمان می نماید(عباس پور،1384).ارزیابی عملکرد مبنای تصمیم گیری های مهم برای فرد و سازمان خواهد بود و اگر این فرایند به بهترین شکل تعریف و اعمال گردد، موجب می شود که افراد انگیزش مضاعفی در مشارکت و بهره وری داشته باشند.

    در قلمرو این تحقیق جهت ایجاد سازمانی با نیروی انسانی کارآمد راهی جز توجه به آموزش ،تقویت خلاقیت،ابتکار و انگیزه ندارد. جهت دستیابی به این اهداف، در مرحله نخست عملکرد باید کارکنان به نحو مطلوب مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرند و پس از مشخص شدن نقاط ضعف و قوت کارکنان در زمینه های فوق، نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اقدام نمود. به عبارت بهتر با  ارزیابی عملکرد باید در بهسازی و پرورش نیروی انسانی کوشید. 

    دراین تحقیق دانشکده فنی شهید رجائی به منظور قلمرو تحقیق در نظر گرفته شده است، چرا که در این سازمان فرم های ارزیابی عملکرد اولا” تعداد محدودی از کارکنان و به صورت جزئی انجام  می شود ،ثانیا” کارکنان به طور سلیقه ای و دور از واقعیت پاسخگوی فرم ارزیابی هستند و ثالثا” بعد از انجام ارزیابی نتایج آن هیچ گونه بازخوردی در بهسازی کارکنان ندارد. 

    همچنین فرآیند ارزیابی عملکرد در سازمان مورد نظر تعیین شکاف و ارائه راهکارهایی برای بهسازی نیروی انسانی را شناسایی می کند.بنابراین این تحقیق به دنبال شناسایی تاثیر ارزیابی عملکرد بر بهسازی نیروی انسانی است.

    فهرست مطالب

    فصل اول:کلیات تحقیق 6

    مقدمه 6

    1-1.بیان مسئله 8

    1-2.اهمیت وضرورت موضوع 11

    1-3.مدل مفهومی تحقیق 14

    شکل1-1.مدل مفهومی تحقیق 14

    1-4.اهداف تحقیق 15

    1-5.سوال های تحقیق 16

    سوال اصلی 16

    سوال های فرعی 16

    1-6.فرضیه های تحقیق 17

    فرضیه اصلی 17

    فرضیات فرعی 17

    1-7.قلمرو تحقیق 17

    1-8.تعریف واژه های تحقیق 18

    فصل دوم :ادبیات و مبانی نظری تحقیق 20

    مقدمه 20

    2-1.ارزیابی عملکرد 21

    2-1-1.مفهوم ارزیابی عملکرد و تعاریف آن 21

    2-1-2.مدیریت ازریابی عملکرد 22

    2-1-3.ضرورت و اهمّیت ارزیابی عملکرد 25

    2-1-4.تاریخچه ارزیابی 27

    2-1-5.مدیریت عملکرد 28

    2-1-6.دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد 30

    2-1-7.اهداف ارزیابی عملکرد 31

    2-1-8.مزایای ارزیابی عملکرد 32

    2-1-9.فرآیند ارزیابی عملکرد 34

    2-1-10.ارزیابی کنندگان 37

    2-1-11.روشهای ارزیابی عملکرد کارکنان 40

    2-1-12.روشهای ارزیابی عملکرد سازمان 44

    2-1-13.ارزیابی 360 درجه 58

    2-1-14.مدیریت عملکرد با تأکید بر ارزیابی منابع انسانی 62

    2-2-1.مفهوم بهسازی 63

    2-2-2.آموزش ضمن خدمت 64

    2-2-3.آموزش وبهسازی نیروی انسانی 65

    2-2-4-مدلهای ارزیابی عملکرد 66

    شکل2-2-2.مدل کاپلان و نورتون 66

    شکل2-2-3.مدل آرمستردانگ 67

    2-3.پیشینه تحقیق 68

    2-4.آشنایی با قلمرو تحقیق 71

    فصل سوم:روش شناسی تحقیق 73

    3-1. مقدمه 74

    3-2.روش تحقیق 74

    3-3.جامعه آماری تحقیق 75

    3-4- حجم نمونه 76

    3-5 نحوه گردآوری داده ها 76

    3-6- ابزار تحقیق 77

    جدول شماره (3-1): جدول شماره گویههای  متغیر های پژوهش 77

    3-7.روایی وپایایی ابزار تحقیق 78

    جدول3-3.پایایی پرسشنامه بااستفاده ازآلفا کرونباخ 79

    3-10تجزیه و تحلیل دادهها 79

    فصل چهارم:تجزیه وتحلیل یافته ها 81

    مقدمه 81

    4-1.آمار توصیفی 83

    4-1-1.مشخصات دموگرافیک پاسخگویان 83

    جدول4-1-1.توزیع فراوانی جنس 83

    جدول4-1-2.توزیع فراوانی نوع استخدام 83

    جدول4-1-3.توزیع فراوانی سن 84

    جدول4-1-4.توزیع فراوانی تحصیلات 85

    جدول4-1-2.آمارتوصیفی 85

    4-2.آمار استنباطی 87

    4-2-1.نرمال بودن متغیرها 87

    جدول4-2-1.آزمون کلموگروف-اسمیرنوف 87

    4-2-2.رابطه مشخصات دموگرافیک با بهسازی 88

    4-2-2.رابطه بهسازی با جنسیت 88

    جدول 4-2-2.آزمون تی دو گروه 88

    4-2-3.رابطه بهسازی با تحصیلات 89

    جدول4-2-3. آزمون تحلیل واریانس 89

    4-2-4.رابطه بهسازی با سن 89

    جدول4-2-4. آزمون پیرسون 89

    4-2-5.رابطه بهسازی با نوع استخدام 90

    جدول4-2-5. آزمون تی دو گروه 90

    4-3.همبستگی متغیرها 90

    4-4.آزمون فرضیات 91

    جدول4-4-1.خلاصه رگرسیون 91

    جدول4-4-2.ANOVA 92

    جدول4-4-3.ضریب همبستگی 92

    آزمون فرضیه های فرعی 93

    فرضیه یک)فرآیند ارزیابی عملکرد برانگیزش نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیر دارد. 93

    فرضیه دو)فرآیند ارزیابی عملکرد بر خلاقیت نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیر دارد. 93

    فرضیه سه)فرآیند ارزیابی عملکرد بر رضایت نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی  تاثیر دارد. 94

    جدول4-4-6.آزمون پیرسون 94

    فرضیه چهار) فرآیند ارزیابی عملکرد بر آموزش نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیردارد. 95

    جدول4-4-7.آزمون پیرسون 95

    فرضیه پنج) فرآیند ارزیابی عملکرد بر ماندگاری نیروی انسانی دانشکده فنی وحرفه ای شهید رجائی تاثیردارد. 95

    جدول4-4-8.آزمون پیرسون 95

    فصل پنجم:نتیجه گیری تحقیق 96

    مقدمه 97

    5-1.نتیجه گیری تحقیق 98

    نتایج آزمون فرضیه های تحقیق نشان داد: 99

    5-2.پیشنهادات 103

    5-2-1.پیشنهادات کاربردی 103

    5-2-2.پیشنهادات پژوهشی 105

    5-3.محدودیت ها 105

    پیوست 106

    منابع 120

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

98 نمونه سوال کتبی فتوشاپ به همراه پاسخنامه (PDF)

مرکز دانلود فایل نگارا | 98 نمونه سوال کتبی فتوشاپ به همراه پاسخنامه (PDF)

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

طرح توجیهی پرورش بز سانن 50 راس سال 1397

مرکز دانلود فایل نگارا | طرح توجیهی پرورش بز سانن 50 راس سال 1397

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | طرح توجیهی پرورش بز سانن 50 راس سال 1397

    طرح توجیهی پرورش بز سانن 50 راس سال 1397


    طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی احداث واحد پرورش بز اصلاح
    نژاد شده سانن به ظرفیت 50 راس سال 1397
    دسته: طرح
    توجیهی دامی

    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 120 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 27

    قیمت فایل: 8,360 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی احداث واحد پرورش بز
    اصلاح نژاد شده سانن به ظرفیت 50 راس سال 1397

    مقدمه :

    زادگاه بز سانن، روستای سانن در کشور سوئیس می باشد. آنها
    بزرگترین در میان تمام نژادهای بز شیرده در جهان می باشد. آنها
    مانند بزهای آلپاین و جمیوناپری (نژاد بز شیری از شبه قاره هند)
    بیشتر در محصولات تجاری شیری مطرح می باشند.

    یک بز ماده سانن روزانه ۳.8 لیتر شیر تولید می کند. امروزه، بزهای
    سانن بیشتر از سایر نژاد های شیری در جهان مطرح می باشد. در
    ایالات متحده، این نژاد یکی از بهترین و ارجح ترین نژاد بز شیری
    محسوب می شود.

    به طور عمده از لحاظ ثبات تولید مقادیر زیاد شیر در طول دوره شیر
    دهی و قدرت بدنی بالا (بنیه قوی) و نگهداری آسان و توانایی تحمل
    تغییرات محیطی، این نژاد را از سایر نژاد های بز متمایز می کند.

    اصلی ترین مزیت بز سانن این است که نگهداری و مدیریت آنها بسیار
    آسان است. به طوری که یک کودک می تواند از یک گله کوچک سانن
    نگهداری کند و اینکه آنها به میزان زیادی شیر تولید می کنند. در
    زیر مشخصات، تغذیه، تولید مثل، محل نگهداری و مراقبت از بز سانن
    توضیح داده شده است.


    شناسنامه طرح
    طرح: مزرعه پرورش بز
    سانن
    تولیدات طرح: شیر و
    گوشت بزمساحت زمین مورد نیاز: 500 مترمربع
    مساحت زیر بنا: 272 مترمربع
    هزینه ثابت طرح مورد نیاز: 1,525,000
    هزارریال
    هزینه جاری طرح: 1,850,687 هزارریال
    سرمایه در گردش مورد نیاز: 269,602 هزارریال
    کل سرمایه گذاری طرح: 2,914,479 هزارریال
    نحوه تامین سرمایه طرح:
    سرمایه گذاری متقاضی قبلی و جدید:
    1,694,479
    هزارریال
    سرمایه گذاری بانک: 1,220,000 هزارریال
    تسهیلات بلند مدت: 1,220,000 هزارریال
    درآمد سالانه طرح به طور متوسط: 3,196,925
    هزارریال
    تولید در نقطه سر به سر: 23.32 درصد
    نرخ بازده طرح: 29.79 درصد
    بازگشت سرمایه به سال: 2.74 سال
    شاغلین طرح: 3 نفر
    فرمت طرح :ورد word با قابلیت ویرایش
    تعداد صفحات: 27
    سال تهیه:1397

    برای مطالعه کامل طرح باید آن را خریداری نمایید.

    قیمت فایل: 8,360 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید