فروش فایل

دانلود رایگان فایل

فروش فایل

دانلود رایگان فایل

تلویزیون چیست؟


تلویزیون چیست؟

 

به گزارش تیز فروش تلویزیون از دو کلمه مشتق شده است که به معنی تماشا و مسافت طولانی است و به طور کلی تلویزیون به معنای تماشای همه چیز از مسافت های طولانی است. تلویزیون در ابتدا به صورت سیاه و سفید ساخته می شد ، اما با گذشت زمان ، دانشمندان جدیدتر تغییرات زیادی ایجاد کردند.

تلویزیون همچنین دارای منابع اینترنتی است. تلویزیون از شبکه های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام به نفع سنت های خاص خود فعالیت می کنند ، برخی از آنها شبکه های جهانی هستند که در سراسر جهان قابل دسترسی هستند.

تلویزیون دو منبع مفید و غیر مفید دارد و کشف این منابع به ناشر و بیننده بستگی دارد. تلویزیون همچنین کنترل هایی دارد که برای کنترل ذهن استفاده می شود. کنترل ذهن در واقع کنترل تلویزیون است.

تلویزیون 49 اینچ سامسونگ مدل 49RU7100

برخی از شبکه های یک ملت به درستی و مثبت به عنوان افشای سنت های همان ملت عمل می کنند ، اما برخی دیگر بر خلاف همان ملت به روشی غلط و مضر عمل می کنند.

برنامه های پخش شده توسط شبکه های مختلف تأثیرات متفاوتی بر بینندگان دارند ، این برنامه ها باعث بهبود سنت ها ، تغییر ایده های قدیمی ، بهبود اوضاع سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی ، بهبود آموزش و افزایش اطلاعات می شوند.

برنامه هایی از شبکه های تلویزیونی پخش می شود که منابع کشور ، رویدادهای کشور و رویدادهای مضر کشور را به روز می کند. و مردم را از وقایع کشور آگاه می کند

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65TU7000

امروزه در افغانستان کانال های تلویزیونی مختلفی راه اندازی شده ، شبکه های زیادی ایجاد شده و هر یک از آنها مفید و مضر هستند: از جمله طلوع ، ملی ، آریانا ، نور از جمله شبکه هایی هستند که بیشتر موضوعات و رویدادهای سیاسی کشور را پوشش می دهند. پوشش دادن. ، و به عنوان یک خبر 24 ساعته کار کنید. اصلاحات ، ساقیان ، تمدن و میهن بیشتر درگیر مسائل اسلامی هستند. و برخی شبکه ها وجود دارند که در هر سه بخش ، یعنی سرگرمی ، اخبار و مسائل اسلامی فعالیت می کنند. با این حال ، تلویزیون منبع مهمی از اطلاعات است که پر از اطلاعات مفید است ، به شرطی که به درستی استفاده شود ، اما منابع مضر نیز دارد و این منابع باعث خلاف در مردم شده اند. امیدواریم سو استفاده کنیم. برخی از پخش کنندگان شبکه از این منبع مفید که تلویزیون است سو استفاده می کنند تا جایی که باید متوقف شود زیرا جامعه و مردم را نابود می کند.

تلویزیون75 اینج ال جی مدل 75SM8100

تلویزیون اینترنتی چیست؟

طی یک دهه گذشته ، رشد خدمات ماهواره ای و کابل دیجیتال بر آینده تلویزیون تأثیر داشته است ، اما اکنون سیستم پخش پروتکل اینترنت (IPTV) با پشتیبانی صنعت مخابرات و آماده تعامل ، نوید تغییرات بیشتری را می دهد. این امر باعث انعطاف پذیری و رقابت پذیری بیشتر آن در تجارت فروش تلویزیون می شود. تلویزیون اینترنتی محصولی از همگرایی صنایع رایانه ، ارتباطات از راه دور و چندرسانه ای است و نتیجه توسعه فن آوری های جدید ارتباطی و اطلاعاتی است.

این فناوری جدید در سراسر جهان با عنوان تلویزیون رومیزی (TOD) و تلویزیون پروتکل اینترنت (IPTV) شناخته می شود. تلویزیون اینترنتی یا تلویزیون اینترنتی پروتکل تلویزیونی است که از طریق اینترنت پخش می شود و به بینندگان اجازه می دهد تا برنامه مورد علاقه خود را از مرجع نمایش تلویزیونی انتخاب کنند. اینترنت پرسرعت ، Wi-Fi ، کابل و ماهواره از جمله زیرساخت هایی است که تلویزیون اینترنتی را امکان پذیر می کند. IPTV سیستمی را تعریف می کند که از پروتکل اینترنت برای پخش برنامه های تلویزیونی در هر مکان از طریق اتصالات باند پهن استفاده می کند. استفاده از این فناوری نیاز به اشتراک و دستگاه IPTV دارد. به این ترتیب تولیدکنندگان محتوای الکترونیکی می توانند از خدمات مختلفی برای ارائه محصولات خود استفاده کنند و در نتیجه راه های جدیدی برای درآمدزایی پیدا کنند.

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65RU7100U

دوربین مدار بسته برای اماکن مسکونی


 دوربین مدار بسته برای اماکن مسکونی

 

 

سامانه های نظارتی که در سال های متمادی در بازار های متعدد بین المللی و داخلی حضور پیدا کرده اند، با ارائه تکنولوژی های خاص، امنیت محیطی را به میزان قابل توجهی بالا برده اند. با پیشرفته تر شدن سامانه های نظارتی همچون دوربین مدار بسته مسکونی توسط برند های معتبر جهانی، قابلیت بهره برداری از این تجهیزات را در درون منزل و یا فضای مسکونی به وجود آورده اند. حالا با ورود مستقیم این محصولات به زندگی ما، سوالاتی مطرح می شود که چه نوع دوربین مدار بسته ای برای این فضا ها مناسب تر هستند. در ادامه این مقاله دقیق ترین معیار ها برای خرید دوربین مدار بسته مسکونی را به شما معرفی می کنیم، تا در کنار دریافت کارکرد مناسب، صرفه جویی اقتصادی برای خود و یا ساکنین مجتمع مسکونی به ارمغان بی آورید.

 

اماکن مسکونی و اداری

مکان های مسکونی و اداری که بیشتر نیاز به نظرات دقیق 24 ساعته دارند، با در نظر گرفتن کمترین هزینه ممکن توسط مدیر و یا ساکنین ساختمان می توانند، دوربین مدار بسته مسکونی قرار گرفته در رده متوسط سیستم نظارتی را خریداری کنند، که صرفه اقتصادی و قابل توجهی برای مصرف کنندگان خود دارد. اماکن نام برده شده به دلیل تغییر کم شرایط نوری محیط (آن هایی که در فضای مسقف نصب می شوند) با کمک کمترین لنز و رزولوشن تصاویر با وضوح بالا در خرجی های تعریف نمایش می دهند. اغلب لنز های دوربین مدار بسته مسکونی بین 2.8 تا 3.6 میلی متر متغیر هستند، که با کمک پردازنده پر سرعت و رزولوشن 2 مگا پیکسل، تصاویر راه پله، پارکینگ، درب آسانسور، پا گرد و پشت بام را با وضوح مناسب به نمایش در می آورد. برای ضبط تصاویر ارسالی از لنز  دوربین مداربسته  با توجه به نوع تکنولوژی محصول می توانید از ایکس وی آر، دی وی آر و ان وی آر دوربین مدار بسته تحت شبکه استفاده کنید، ولی با در نظر گرفتن صرفه اقتصادی سامانه های نظارتی خریداری شده بهترین گزینه برای فضای های نام برده شده دوربین مدار بسته HDCVI و AHD دو مگا پیکسلی می باشد.

 

دوربین تماشای کودک، پرستار و یا حیوان خانگی

شاید برای همه ما سوال شده است که چه سیستم نظارتی 24 ساعته و یا دوربین مدار بسته تحت شبکه ای برای درون منزل مناسب است، تا با کمک آن به مشاهده اتفاقات درون خانه خود بپردازیم. بیاید قبل از پاسخ به این سوال مواردی که درون منزل نیاز به نظارت دارد را بررسی کنیم. مواقعی نیاز می شود که، به دلیل مشغله کاری فرزند کوچک، فرد سالمند و یا حیوان خانگی که نیاز به مراقبت دارند را در خانه تنها بگذاریم و یا پرستاری را برای نگه داری، از آن ها استخدام کنیم. برای جامع عمل پوشاندن به امر، نیاز به محصولی داریم که به صورت بر خط و یا آنلاین تصاویر را به گوشی موبایل ما ارسال کند و یا آن را بر روی میکرو اس دی که درگاه آن بر روی دوربین وجود دارد ذخیره سازی کند. از طرف دیگر قابلیت های منحصر به فرد دیگری در این سری دوربین مدار بسته مسکونی رومیزی وجود دارد، تا شما با کمک آن ها به انجام مواردی همچون برقراری ارتباط صوتی دو طرفه، دیدن تصاویر بر روی موبایل به صورت بر خط و یا آنلاین بپردازید. تی وی تی

 

نتیجه گیری نهایی

دوربین مدار بسته مسکونی، که در عرصه نظارتی بیشتر از اعلان هشدار و امنیتی فعالیت می کنند. در بین دوربین مدار بسته اقتصادی قرار می گیرند. این نوع تجهیزات که به راحتی در فضای داخلی خارجی ساختمان نصب می گردند، مدیریت کاملی در مشاهده وقایع محیطی در اختیار شما می گذارند. توجه به این موضوع خالی از لطف نیست که دوربین مدار بسته برروی فضای با اهمیت بالا همچون پارکینگ، درب و راه پله باید کیفیتی بالا تری نسب به دیگر جاهای ساختمان داشته باشند، در هنگام وقوع حوادث غیر مترقبه، همچو دزدی، ریزش ساختمان و یا آتش سوزی ناگهانی، جزئیات هرگونه با کیفیت و رزولوشن بالا تماشا کرده و عکس العمل مربوط به آن حادثه را در کسری از ثانیه انجام دهید.

قوانین نصب دوربین مداربسته در مکان‌ها و فضاهای مختلف مسکونی و تجاری

تامین امنیت یکی از مسائلی است که در همه جوامع کوچک و بزرگ باید وجود داشته باشد. امنیت کشور، شهر، محله و امنیت خانه، همگی از مواردی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. در این مقاله قوانین نصب دوربین مداربسته مکان‌های مختلف ازجمله اماکن عمومی ، ادارات ، منزل و پارکینگ را با هم بررسی می‌کنیم.

هایک ویژن

پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا ابزارها و وسایل مختلفی برای تامین امنیت طراحی شوند که از آن میان می توان به دوربین های مداربسته اشاره کرد.

دوربین های مدار بسته ابزاری امنیتی و نظارتی بوده که در اماکن مختلف مسکونی، اداری، تجاری و سازمان های مختلف نصب می گردد و امنیت آن مکان را تامین می نماید. اما آیا می توان این دوربین ها را در هر مکانی به صورت دلخواه نصب نمود یا قوانینی برای نصب آنها وجود دارد؟ پاسخ به این سوال مطلبی است که در ادامه به آن پرداخته شده است.

معرفی دوربین مداربسته و انواع آن

دوربین مدار بسته که به آن cctv که کوتاه شده عبارت  closet circuit television می باشد نوعی دوربین است که در جای خود ثابت می ماند و از محیط اطراف خود تصاویر و فیلم هایی را ضبط کرده و در نمایشگر نمایش می دهد.

 

از این وسایل برای حفاظت و همچنین نظارت در مکان های مختلف استفاده می شود. کاربردهای نظامی، پلیسی، کنترل ترافیک، تصویربرداری نامحسوس و … برای این وسیله وجود دارد. دوربین های مدار بسته در انواع مختلفی وجود دارند که بسته به نوع استفاده می توان هر یک را تهیه و نصب نمود.

دوربین های آنالوگ، دوربین های تحت شبکه یا ip و دوربین های دومنظوره انواعی از دوربین های مدار بسته پرکاربرد می باشند. از نظر ظاهری نیز دوربین ها در انواع مختلفی مانند دوربین های مینیاتوری، دوربین های مادون قرمز، دوربین های صنعتی، دوربین های dome و دوربین های speed dome وجود دارند.

در هنگام انتخاب انواع دوربین ها باید مزایا و معایب هر یک را در نظر گرفت و با توجه به بودجه و محلی که قرار است دوربین در آن نصب گردد به انتخاب هر یک دست زد.

دوربین مدار بسته در چه مکان هایی نصب می شود؟

مکان های مختلفی وجود دارند که می توان در آنها از دوربین مدار بسته استفاده نود. اماکن تجاری مختلف و فروشگاه های کوچک و بزرگ، مغازه هایی مانند طلا فروشی ها و موبایل فروشی ها، مکان های مسکونی و مجتمع های بزرگ، سازمان ها و اداره های مختلف و … از مکان هایی هستند که می توان در آنها از سیستم دوربین مدار بسته استفاده نمود.

نحوه نصب دوربین ها در این اماکن نیاز به تخصص و مهارت بالایی داشته و نیاز است تا طراحی و بررسی نقشه به صورت دقیق انجام گیرد و دوربین در نقاط کور نصب نگردد. تعداد دوربین های مدار بسته نصب شده نیز بستگی به متراژ و فضای ساختمان دارد و ممکن است از یک تا چند دوربین متغیر باشد.

منع قانونی در نصب دوربین مداربسته

اما ممکن است این سوال پیش بیاید که آیا می توان دوربین ها را در هر مکانی نصب نمود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که قوانینی برای نصب دوربین های مدار بسته وجود دارد و در صورتی اجازه نصب این دوربین ها در حریم های خصوصی افراد داده می شود که مجوز لازم از این افراد دریافت گردد و با رضایت آنها این کار انجام گیرد.

در اماکن عمومی و فروشگاه و مغازه و ادارات مختلف این کار نیازی به اجازه گرفتن از سایر افراد ندارد اما در صورتی که بخواهید دوربین را در محل مسکونی خود نصب نمایید نیاز است تا همسایگان خود را از این کار مطلع سازید زیرا ممکن است این کار باعث تجاوز به حریم خصوصی آنها گردد.

می توان با نصب تابلوهایی که نشانه نصب دوربین مدار بسته می باشد اطلاع رسانی را انجام داد. علاوه بر این ها قوانینی برای نصب دوربین های مدار بسته وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره شده است.

قوانین نصب دوربین مداربسته در مکان های مختلف

همانطور که می دانید دوربین مدار بسته باعث حفظ امنیت جانی و مالی افراد می گردد و از بسیاری از جرائم جلوگیری می کند. اما آیا نصب این دوربین ها باعث تجاوز به حریم خصوصی افراد نمی شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که در مواردی که این دوربین ها به صورت خصوصی در مکان های مختلف نصب می گردند نیاز است تا اقدام به کسب اجازه از افرادی که در معرض این دوربین ها قرار می گیرند نمود.

در غیر این صورت امکان سوء استفاده برخی افراد از این دوربین ها وجود دارد و بسیار مشاهده شده است که برخی افراد با نصب این دوربین ها در داخل خانه اقدام به سوء استفاده از افراد نموده اند.

قوانین حقوقی مربوط به دوربین های مدار بسته

حریم خصوصی، حقی است که همه افراد در جامعه از آن برخوردارند و در صورتی که به این حریم تجاوز شود می توان از فرد خاطی شکایت نمود. دوربین های مدار بسته در صورتی که در مکان های نامناسب مانند داخل منزل مسکونی، داخل آسانسور، اتاق پرو مغازه ها و این چنین مکان هایی نصب گردند تجاوز به حریم خصوصی محسوب شده و پلیس می تواند خاطیان را دستگیر نماید.

متاسفانه در مجموعه قوانین حقوقی ما، قانونی اختصاصی برای دوربین های مدار بسته وجود ندارد اما مقرراتی تنظیم شده اند که توسط پلیس و نیروی انتظامی کنترل می گردد. نظارت نیروی انتظامی بر روی دوربین های مدار بسته  و محل نصب آنها از ضروریات است و بدین صورت جلوی بسیاری از سوء استفاده هایی که بسیاری از افراد می کنند گرفته خواهد شد.

نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته در اماکن مختلف

نصب دوربین مدار بسته در مکان های مختلف قوانین خاص خود را دارد که برای ایجاد نظم و جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد باید این قوانین رعایت گردند. در ادامه به چگونگی نصب دوربین مدار بسته در فضاهای مختلف پرداخته شده است.

  • اماکن عمومی: در اماکنی که عمومی و پر رفت و آمد می باشد مانند فروشگاه ها و مغازه های مختلف که برای حفظ امنیت و جلوگیری از جرائمی مانند سرقت دوربین نصب می گردد هیچ منع قانونی وجود ندارد و می توان این دوربین ها را در مکان ها به راحتی نصب نمود.

 

  • مشاعات مجتمع های مختلف: ممکن است برخی افراد تمایل داشته باشند تا در قسمت هایی از ساختمان که مشاع بوده و مورد استفاده تمامی ساکنین قرار می گیرد اقدام به نصب دوربین مدار بسته نمایند. قسمت های مشاع ساختمان شامل راه پله ها، پارکینگ، لابی، حیاط و غیره می گردد که برای نصب دوربین در این مکان ها نیاز است تا تمامی همسایگان و افراد ساکن در ساختمان به صورت کتبی نسبت به نصب دوربین مدار بسته رضایت دهند. در صورتی که حتی یکی از ساکنین راضی به نصب دوربین در مناطق مشاع نباشد این کار غیر قانونی خواهد بود.

 

  • محیط های خصوصی: مکان های خصوصی مکان هایی مانند داخل منزل و اتاق خواب، داخل اتاق پرو، آسانسور، رختکن باشگاه ها و … می باشد که امکان نصب دوربین در این مکان ها وجود ندارد مگر این که مجوز رسمی برای انجام این کار دریافت شده باشد. حساسیت بالای این محیط ها باعث می شود تا توجه زیادی در کسب مجوز لازم صورت گیرد و افراد به هر دلیلی نتوانند دوربین را در این مکان ها نصب نمایند.

 

  • محیط کار: نصب دوربین مدار بسته در ادارات و سازمان های مختلف بسیار رایج است و این کار برای جلوگیری از وقوع جرایم مختلف، نظارت بر عملکرد کار کارمندان، جلوگیری از جا به جایی و سرقت مدارک و اسناد مختلف، جلوگیری از سوء رفتار کارکنان و موارد این چنینی انجام می گیرد. اما در صورتی که می خواهید دوربین مدار بسته را در این محیط ها نصب نمایید نیاز است تا به کارکنان آن شرکت یا سازمان نسبت به حضور دوربین اطلاع رسانی گردد و همچنین اعتماد مابین مدیر و کارمندان حفظ شده و به شخصی بی احترامی و توهین نشود. دلیل نصب دوربین مدار بسته باید به افراد گفته شود و حریم شخصی کارکنان و مسائل اخلاقی به طور کامل رعایت گردد.

با توجه به نکات گفته شده و قوانین نصب دوربین های مدار بسته در اماکن مختلف، در صورتی که تمایل دارید در مکان هایی که نیازمند دریافت مجوز می باشند، دوربین مدار بسته تهیه و نصب نمایید نیاز است تا در ابتدا شکایتی را به واسطه تهدید، تخریب و خطرات امنیتی تنظیم نمایید و ذکر کنید که نیاز برای حفظ امنیت خود نیاز به نصب دوربین مدار بسته در مکان مورد نظر می باشید.

این شکایت باید نزد مراجع قضایی و یا نیروی انتظامی برده شود و در آنجا پس از بررسی های لازم مجوز مورد نظر جهت نصب دوربین مدار بسته صادر گردد.

 

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا


درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالادر گذشته های دور و دورتر از آن زمانی که انسان ها فهمیدند برای ادامه زندگی نیاز دارند که داشته هایشان را با هم به اشتراک بگذارند به نوعی بحث خرید و فروش به وجود آمد.

 

فروشنده ها برای معرفی کالایشان و اینکه مشتری را ترغیب به خرید آن کنند مزیت های محصول شان و قیمتش را در بازار ها فریاد میکشیدند.

 

تا مشتری بشنود و بیاید و کالا را بخرد. امروز با هوشمند شدن تمام بخش های زندگی تبلیغ و گوشزد مزیت های کالا و قیمتشان هم به کمک انواع رسانه ها صورت میگیرد.

 

این درست همان کاری است که آگهی کالا ، به خوبی از پس آن بر آمده است. سایت آگهی کالا با امکان درج آگهی رایگان محصول، خدمات و برند شما، ویترینی چشم گیر برای دیده شدن کار شما است.

 شما میتوانید مطمئن باشید با درج آگهی رایگان و یا ویژه در سایت آگهی کالا، محصول یا نام تجاری تان به خوبی توسط قشر زیادی از کسانی که به دنبال آن هستند مشاهده می شود. کل این فرایند بدون هزینه و یا در مورد درج آگهی ویژه با کمترین هزینه ی ممکن صورت میگیرد. مزیت درج آگهی در آگهی کالا ،  پایگاه درج آگهی رایگان این است که به شما امکان خرید و فروش بی واسطه را میدهد.

 

درج آگهی رایگان اینترنتی سایتهایی که در اینترنت اقدام به تبلیغ رایگان کالا یا هرگونه خدماتی میکنند بسیار زیاد میباشند.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا این سایتها فرصت بسیار مناسبی برای ارائه و دیده شدن بیشتر خدمات ما میشوند . یکی از مهمترین مزایای درج آگهی رایگان این است که ما با مخاطبان محصول یا خدمات روبرو میشویم .

در اینگونه سایتها ما میتوانیم به راحتی خدمات خود را معرفی کرده و انتظار داشته باشیم تا در سریعترین زمان ممکن به هدف خود برسیم.

 در اینترنت و ثبت درج آگهی رایگان برای معرفی کالا و خدمات در طی چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و با رشد قابل توجه ای همراه بوده است . بطوریکه امروزه از تبلیغات به عنوان یکی از روش های پربازده برای گسترش کسب و کارها نام برده میشود.

کاربران محصول یا خدمتی دارند میتوانند با انتشار آگهی بصورت رایگان و تبلیغات در اینترنت به مشتریان جدید دست پیدا کرده و باعث افزایش سود در کسب و کار خود شوند.

با درج آگهی خود بصورت رایگان در آگهی-کالا نیازمندی میتوان بدون پرداخت هزینه ، تبلیغ خود را در موتورهای جستجو به نمایش بگذاریم .

آگهی رایگان با توجه به اینکه تمامی روشهای بهینه سازی سایت را بدرستی رعایت کرده اند رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو دارند. آنها به همین دلیل ترافیک بسیار بالایی را از موتورهای جستجوگر دریافت میکنند . برای نمونه در سایتهای ایرانی میتوان به سایت آگهی-کالا اشاره کرد.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا یکی از مهمترین مزایای تبلیغات در اینترنت این است که با هزینه کمتر نسبت به دیگر رسانه ها از قبیل رادیو ، تلویزیون یا تبلیغات محیطی که تبلیغات آنها بصورت تبلیغ سنتی میباشد میتوان تبلیغ خود را در دید مخاطبان هدف خود به نمایش بگذاریم .

درج آگهی رایگان در آگهی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا بله  درج آگهی رایگان شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای کالا، محصول، خدمات و برندتان را در ویترین پرمخاطب آگهی کالا به نمایش بگذارید. خیالتان راحت. مخاطبان زیادی آگهی شما را میبینند و اقبال فروشتان بسیار بالا می رود. باورتان میشود؟ با درج یک آگهی رایگان

درج آگهی ویژه در آگهی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا زمانی وجود دارد که شما مایلید خیلی برجسته تر و یا طولانی تر آگهی کالا ی خود را در سایت آگهی کالا قرار دهید. در این صورت مثلا با پرداخت هزینه ای جزیی از خدمت نردبان (بالا آوردن آگهی) استفاده میکنید. در این حالت آگهی شما به روزرسانی خواهد شد.

 

همچنین در صورتی که مایل باشید از شرایط درج آگهی ویژه و برجسته استفاده کنید در این صورت هم با هزینه ای بسیار کم آگهی شما به صورت ویژه و برجسته نشر میشود.

 

 

تبلیغات اینترنت بر خلاف تبلیغاتی که بصورت سنتی انجام میشود دارای خاطبین هدفمند بیشتری میباشد . تبلیغات باعث میشود با کمترین هزینه کسانی را که به دنبال خدمات شما هستند و

از نظر هزینه ، میزان دسترسی ، بازاریابی ، گستردگی و حتی فروش و تجارت ، اینترنت و درج آگهی اینترنتی بسیار بهینه تر و مناسب تر می باشند.

در تبلیغات اینترنتی ، درج آگهی بصورت هدفمند و صورت میگیرد. کاربران و مخاطبینی که تبلیغات را مشاهده میکنند و یا دنبال کالایی هستند ، میدانند که به کدام سایت ها مراجعه کنند یا در سایت های درج آگهی به کدام دسته بروند.

یکی از بهترین راه های معرفی و درج آگهی رایگان اینترنتی میباشد با این عمل که زمان زیادی را نخواهد گرفت ولی برای همیشه در گوگل حضور خواهید داشت و جذب مشتری خواهید نمود لازم به ذکر است که اگهی های ویژه نقش بسیار مهمی در بازدید از اگهی شما را ایفا خواهند نمود

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا برای اینکه در کسب و کاری که ایجاد کرده ایم موفق شویم و با موفقیت قدم برداریم نیاز است تا برای مشتری معرفی کنیم برای اینکه مشتری ما را بشناسد و با ما آشنا شود راه های زیادی وجود دارد از جمله این راه‌ها تبلیغات است زیرا تبلیغات به شیوه‌های مختلفی انجام میگیرد و منظور از تبلیغات این است که محصولات و خودمان را به مشتری معرفی کنیم.

 

چرا آگهی ویژه و آگهی برجسته؟

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا خودتان را به جای مخاطبان و مشتریان تان قرار دهید. حس تان وقتی یک آگهی که زیر آن ویژه و یا برجسته نوشته شده چیست؟ اولین حسی که دارید این است که فروشنده چقدر به کالا و یا خدمات خودش ایمان دارد.

 

چه راحت برای آن هزینه می کند. حتما به سود و بازدهی آن ایمان دارد. پس محصول خوبی است.

 

در واقع شما با استفاده از خدمات درج آگهی ویژه و برجسته حس اعتماد و کشش بیشتری در مشتری ایجاد می کنید. آن هم به نسبت درج آگهی رایگان که صاحب همه ی محصولات و برند ها که تشخیص خوب و بدشان خیلی کار آسانی نیست آن را انجام میدهند.

 

با مشاهده تعرفه ای که برای درج آگهی های ویژه ، برجسته ، و نردبان و تمدید آگهی در نظر گرفته شده و می توانید آن را مطالعه نمایید، خواهید دید در ازای پرداختی بسیار کوچک ، اعتمادی چشمگیر نصیب آگهی شما میشود. موضوع آگهی تان پرفروش باد. آگهی کالا

 

یک تعامل دو طرف با مشتری برقرار کنیم از خدمات و محصولات که داریم مشتری را آگاه کنید و بیشتر به سمت خود بکشاند هرچه که تبلیغات حرفه‌ای‌تر باشد مشتری های زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد.

برای اینکه در این امر موفق شویم نیاز است تا به صورت حرفه‌ای این شغل را ادامه دهیم بنابراین نیاز است تبلیغات اینترنتی انجام دهند زیرا امروزه همه افراد موفق از تبلیغات اینترنتی استفاده میکنند.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا درج آگهی رایگان اینترنتی بازخورد زیادی دارد زیرا کاربران  در فضای مجازی و در شبکه‌های اینترنتی فعالیت میکنند و بیشتر مطالب را خواهند دید تا از رسانه‌های دیگر بنابراین برای اینکه ما حرفه ای شویم و مردم بیشتر با ما آشنا شوند از طریق تبلیغات اینترنتی میتوانیم خودمان را در معرض دید کاربران قرار دهیم برای هر کسب و کاری میتوان از تبلیغات در آگهی-کالا استفاده کرد.

 

https://agahi-kala.ir/

دوربین هایلوک


دوربین هایلوک

آیا به دنبال سیستم نظارت تصویری با عملکرد بالا هستید؟ آیا به دنبال سیستم  دوربین مدار بسته  ارزان قیمت قیمت هستید؟ توجه شما را به هایلوک جلب می کنیم. هایلوک یک برند انشعاب گرفته شده از هایک ویژن است . سری محصولات هایلوک برای عرضه در بازار های دوربین مدار بسته کوچک عرضه شده است. قیمت مناسب ، قابلیت نصب و راه اندازی آسان ، کارایی و قابل اطمینان بودن از ویژگی های این برند به حساب می آید.

  • قیمت مناسب
  • کیفیت قابل اطمینان
  • نصب و راه اندازی آسان
  • عملکرد خوب

محصولات تحت شبکه هایلوک شامل دوربین های ثابت و متحرک و مرکز کنترل تحت شبکه ( NVR ) وجود دارند.

با توجه به قیمت مناسب مشخصات فنی ویژه ای را ارائه می کند ، برخی از مهمترین ویژگی های آن عبارتند از :

  • فشرده سازی هوشمند ???+
  • حداکثر رزولوشن دوربین ? مگا پیکسل
  • پشتیبانی از ال ای دی دید در شب نقطه ای EXIR 2.0
  • تکنولوژی هوشمند WDR برای ارائه تصاویر با کیفیت و رنگ مناسب

محصولات آنالوگ هایلوک شامل دوربین های ثابت و متحرک توربو اچ دی و DVR این شرکت می باشد. برخی از مهمترین ویژگی های این سری از محصولات عبارتند از:

  • فشرده سازی ???+
  • حداکثر رزولوشن دوربین ? مگا پیکسل
  • پشتیبانی از ال ای دی دید در شب نقطه ای EXIR 2.0
  • انتقال تصویر دوربین تا DVR تا فاصله ???? متر
  • سازگاری با محصولات متفاوت مانند آنالوگ ، Turbo HD، IP ، AHD و HD CVI .

 بیشتر بخوانید: پکیج دوربین مداربسته   انواع دوربین مداربسته 

دوربین هایلوک با عملکرد فوق العاده در کنار قیمت مناسب

IVMS – ???? برای هایلوک

محصولات های لوک را می توان با استفاده از نرم افزار IVMS-4200 مدیریت و تصاویر آن ضبط شوند. این نرم افزار با تمام محصولات HiLook سازگار است و مدیریت چند منظوره تصاویر دوربین ها شامل نمایش تصویر زنده ، ضبط ، جستجو در تصاویر ضبط شده  بهمراه پخش تصاویر از راه دور ، مشاهده تصاویر ضبط شده ، ضبط زمانبندی تصاویر ، مدیریت آلارم و …می باشد. IVMS-4200 یک انتخاب مناسب برای پروژه های کوچک و متوسط می باشد.

  • ساختار انعطاف پذیر
  • مدیریت مرکزی دوربین ها
  • عملکرد ساده و آسان

بیشتر بخوانید: بهترین دوربین‌ مدار بسته

 

خواص زعفران برای لاغری


خواص زعفران برای لاغری

زعفران ادویه‌ای محبوب است و گلی بسیار زیبا دارد. تنها مزه و شکل زیبای این ادویه نیست که آن را محبوب کرده بلکه خواص دارویی زعفران هم زبانزد است

نام علمی این گیاه شفابخش کروکوس ساتیووس است. در واقع پرچم گل زعفران را خشک می‌کنید و تبدیل به این ادویه گران بها می شود تقریبا هفتاد و پنج هزار گل زعفران را باید چید تا بتوان تنها نیم کیلو زعفران به دست آورد. این گیاه معطر به خاطر قابلیتش برای رنگ دادن و خوش مزه کردن غذا مورد استفاده قرار می‌گرفت.

ترکیب ارگانیک خاص زعفران آن را تبدیل به یک افزودنی قوی در رژیم غذایی افراد کرده است. زیرا زعفران حاوی بیش از صد و پنجاه ترکیب متغیر است که از آن جمله می‌توان به کاراتوئید ها، سافرانال، کروستین، آنتی اکسیدان ها و سایر مواد بیو شیمیایی اشاره کرد. همچنین زعفران دارای مواد معدنی و ویتامین ها است که برای سلامتی انسان لازم استخرید زعفران در رایج‌ترین شکل زعفران مدل خشک شده و یا پودری آن است. اما شما می‌توانید مکمل‌های زعفران را هم از برخی از فروشگاه‌های خوراک گیاهی و یا با خرید اینترنتی زعفران بهرامن آن را تهیه کنید.

البته توجه داشته باشید که باید از یک شرکت معتبر مانند زعفران بهرامن خرید کنید تا محصولی که خریده اید را با خیال راحت مصرف کنید. تنها مقدار کمی از این چاشنی کافی است تا از فایده هایش بهره ببرید.  لازم به ذکر است که بیشترین میزانی که باید در بیست و چهار ساعت از این ادویه مصرف کنید بین نیم تا یک گرم است. مصرف بیش از حد آن موجب عوارض زیادی می شود.

تاثیر زعفران برای لاغری و کم کردن وزن افراد چاق

امروزه برای کاهش وزن، داروها و مواد شیمیایی و طبیعی زیادی را به افراد دارای مشکل اضافه وزن معرفی می کنند. گیاه زعفران را هم بصورت ادویه و هم بصورت روغن استفاده می کنند. همچنین یکی از خواص آن برای لاغری و کم کردن وزن بسیار مفید است. پژوهش های زیادی درباره زعفران، نشان داده است که با مصرف آن ماده در طی چند هفته به صورت محسوسی هوشیاری و انرژی در افراد زیاد می شود و کارکرد مغز بهبود یافته و روحیه آنها بیشتر شده است.

این پژوهش ها نشان دهنده این است که مصرف زعفران سبب بهبود اخلاق، کاهش افسردگی و اضطراب می گردد. این امر در بین افرادی که از نظر روحی وضعیت مناسبی ندارند به خوردن زعفران روی می آورند، به کاهش میزان مصرف میان وعده های پر تعداد و غیر معمولی و تنظیم آنها منجر می شود. بر اساس نظر دانشمندان الگوی مصرف میان وعده های غیر معمولی نوعی واکنش سیستم عصبی به شرایط تنش زا است. زعفران در کشور ما سوغات مشهد است.

بسیاری از دانشمندان داخل و خارج از کشور بر این امر اعتقاد دارند که در کنار پرهیز غذایی و ورزش، شربت زعفران، گلاب و عسل می‌تواند در لاغر شدن افراد بسیار موثر باشد. همچنین اگر کمی زعفران پیش از خوردن غذا مصرف کنند باعث می شود که اشتهای این افراد به طور خاصی کاهش یابد. به خاطر ترکیبات داخل زعفران، این ادویه باعث مهار آنزیم لیپاز پانکراس می گردد که باعث جلوگیری از هضم چربی موجود در غذا می شود و در نتیجه کاهش میزان کالری را به دنبال دارد. البته برای مصرف زعفران باید با پزشک معالج خود مشورت های لازم را انجام بدهید تا او شما را برای این امر راهنمایی بنماید و توصیه می شود که از مصرف خودسرانه زعفران به اندازه زیاد پرهیز نمایید که عوارض بدی را دارد.

آنتی اکسیدان داخل زعفران باعث سرکوب سیتوکین‌ها می‌شود که باعث ایجاد التهاب هستند. این کار برای رسیدن افراد به تناسب اندام هم خوب است. ترکیبات تشکیل دهنده زعفران احساس سیری را در افراد بالا می برد که در نتیجه مواد غذایی کمتری خورده می شود و میزان متابولیسم گلوکز و لیپید را افزایش می دهد.

برای رسیدن به لاغری با زعفران بهترین کار این است که از دم نوش های آن پیش از غذا خوردن میل نمایید. به این ترتیب کاری کنید که هم به متابولیسم تان کمک کنید و هم از زعفران برای لاغر شدن بهره برده اید و اشتهایتان را به این ترتیب کاهش داده اید. برای این که از خواص زعفران بعد خوردن غذا هم بی بهره نمانید، توصیه می شود که نیم ساعت بعد از خوردن غذا از چای زعفران استفاده کنید.

از دیگر خواص زعفران می‌توان به کاهش دهنده فشار خون، هضم کننده غذا، از بین برنده نفخ و اسید معده، کمک به گردش خون، درمان اختلالات کلیه، مثانه و کبد، کاهش درد قاعدگی، کاهش کلسترول خون، خاصیت ضد سرطانی، تصفیه خون، ضد عفونی کننده و ضد اکسیدان در بدن اشاره کرد و ضمنا توجه داشته باشید که کاروتنوئید موجود در این محصول می تواند از بروز تومورهای پوستی جلوگیری کند.

.

منبع: مهر نیوز