فروش فایل

دانلود رایگان فایل

فروش فایل

دانلود رایگان فایل

با خرید لوازم آشپزخانه بیشتر، بیشتر صرفه جویی کنید


با خرید لوازم آشپزخانه بیشتر، بیشتر صرفه جویی کنید

 

با خرید لوازم آشپزخانه بیشتر، بیشتر صرفه جویی کنید

در طول پاییز، زمانی که هوا نسیم است، مطمئناً می خواهید یخچال و فریزر  و اب سردکن شما نیز همین کار را انجام دهند! وقتی هوای بیرون وحشتناک است، می‌خواهید مواد تازه برای سوپ‌های گرم، پای میوه‌ها و کاسرول‌های خوش‌مزه آماده کنید.

 

اگر آشپزخانه شما جایی نیست که می‌خواهید نوشیدنی‌های سرد یا تنقلات را برای جمع کردن بچه‌هایی که بیرون از خانه بازی می‌کنند یا گروه تشنه بزرگ‌سالانی که دور منقل آویزان هستند، ذخیره کنید، یک یخچال گاراژی، یخچال جمع‌وجور یا مرکز نوشیدنی همه را سرحال نگه می‌دارد. خارج از آشپزخانه شما و برای زمانی که آشپزخانه شما جایی است که ترجیح می دهید همه چیز را در آن نگهداری کنید، به دنبال  لوازم اشپزخانه کالا پایا  kalapaya.com قابل اعتماد با بیشترین میزان ذخیره سازی در بازار، قفسه بندی قابل تنظیم، محفظه هایی به اندازه بشقاب، و کشوهای ترد با کنترل رطوبت اختیاری باشید.

 

و برای غذاهایی که باید در داخل آن آماده کنید، وسایل آشپزی جدید کالاپایا مانند طیف همه کاره، یک اجاق گاز با کنترل های آسان برای استفاده، یا یک اجاق دیواری با کنترل دقیق حرارت، اشتیاق شما را برای عرق ریختن در آشپزخانه دوباره شعله ور می کند. به افراد خاص زندگیت غذا بده

 

یک حقیقت کثیف در زندگی این است که یک وعده غذایی خوب همیشه با ظروف کثیف همراه است. ماشین ظرفشویی جدید ویرپول تمیز کردن را به آسانی پای انجام می دهد (اما آن را پای سیب درست کنید). رویداد قدردانی از مشتری ما تنها چیزی است که برای تجهیز خانه خود با بهترین لوازم آشپزخانه  کالا پایا نیاز دارید.

 

منتظر چی هستی؟ این تخفیف های باورنکردنی لوازم خانگی کالاپایا را از دست ندهید!

 

راهنمای کولر گازی


راهنمای کولر گازی 30000

  فروشگاه سرمارسان

راهنمای کولر گازی 30000 به طور معمول برای فضا هایی با مساحت محیط بین 43 تا 80 متر مربع استفاده می شود که پرفروش ترین نوع کولر گازی 30000 است یا از نظر قدرت و ظرفیت و قیمت تقسیم می شود. دلیل محبوبیت کولر گازی 30000، اندازه کوچک و مصرف کم آن ها است.

کولر گازی 30000 نوعی سیستم تهویه متشکل از دو بخش اصلی - یک کمپرسور خارجی و پانلی برای تهویه هوای گرم یا سرد داخلی است که دارای امکانات مختلفی مانند کولر گازی 30000 که برای هر کار Mtrazy و کولر گازی 30000 برای انجام استفاده می شود.

از بهترین فروشگاه های خرید کولر گازی سایت علی بابا و سایت امازون برای خارج از کشور و سایت سرمارسان برای داخل کشور ایران می باشد .

کولر گازی 30000 برای چه اندازه ای مناسب است؟

کولر گازی 30000 معمولاً از این نوع ظرفیت برای مساحت ۱۲ تا ۲۵ متر استفاده می کنند که برای دفاتر و اتاق های خانه مناسب است که استفاده های زیادی دارند. این مدل به دلیل مصرف برق و اقتصادی از نظر هزینه برق بسیار پایین است. بسیار محبوب و محبوب است، اندازه کوچک کولر گازی 30000 سال  آن را به یکی از محبوب ترین قابلیت های کولر گازی 30000 تبدیل کرده است که در برندهای مختلف در بازار جهانی و همچنین در بازار ایران تولید و عرضه شده است که دارای برندهای معروف و شناخته شده برای شماست. به طور کلی کولرهای گازی به دو دسته تیتانیوم و تیتانیوم تقسیم می شوند.

 

برندهای کولر گازی 30000 از سرمارسان

کولر گازی جنرال مکس 30000 ، کولر گازی جنرال گلد 30000 ، کولر گازی زانتی 30000 ،کولر گازی ایوولی 30000 ، کولر گازی جنرال شکار 30000 ، کولر گازی گری 30000

خرید کولر گازی از سایت امازون 

با توجه به تنوع گسترده برندها و مناسب بودن آنها برای هر شهر متفاوت است و با بررسی 12 هزار کولر گازی در برندهای فوق و مطالعه توضیحات خاص هر برند می توانید با متخصصان تبرید در خط ویژه 5004 03 91-0021 تماس بگیرید تا بهترین مدل را دریافت کنید. انتخاب کنید و شهر خود را خریداری کنید.

s4_c0l9.jpg

تفاوت T1 و T3 در کولر گازی 30000

T1 برای آب و هوای معتدل و T3 برای آب و هوای بسیار گرم و خشک. استفاده از T3 برای اقلیم های معتدل باعث افزایش مصرف انرژی و سرماخوردگی بیش از حد می شود که این امر منجر به استفاده نادرست از کولر گازی 30000 و افزایش مصرف می شود.

انتخاب یکی از نقاط مهم در انتخاب و خرید یک کولر گازی 30000 است. به ما بپیوندم تا شما را با برندهای مختلف کولر گازی 30000 در توان های مختلف معرفی کنیم و با مشاوره سرمایه ای می توانید بهترین کولر گازی 30000 را در بازار برای خود خریداری کنید.

چه تفاوتی بین گاز R410 و گاز R22 وجود دارد؟

در واقع تفاوت گاز R22 با گاز R410 در جذب و آزاد شدن گرما است به گونه ای که جذب و آزاد شدن گرما در گاز R22 کوچکتر از R410 یا PURON است و بازده کمتری دارد. گاز در کولرهای اینورتر معمولاً R410 است.

گاز R22 (دی کلروفلوئورومتان) که با نام گاز فرون نیز شناخته می شود، از زمانی که جایگزین گاز R12 شد، به عنوان مبرید در سیستم های تبرید مورد استفاده قرار گرفته است. این گاز عضوی از خانواده بزرگ هیدروفلوئورکربن ها است که رنگ و بویی ندارد.

اگرچه امروزه به دلیل اثرات مخربی که بر محیط زیست و لایه ازن دارد کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و از سال ۲۰۱۲ در کشورهای توسعه یافته ممنوع شده است، اما هنوز هم یکی از محبوب ترین گازها برای سیستم های تبرید است.

. این گاز به دلیل خواص شیمیایی خاص خود برای سیستم های تبرید بالای صفر و زیر صفر مناسب است. گاز R22 به عنوان سردترین گاز در میان تمام مبریدها شناخته می شود، به همین دلیل است که با وجود اثرات مخرب آن بر محیط زیست هنوز هم بسیار محبوب است.

تفاوت دوم بین گاز R22 و گاز R410 این است که گاز R410a دارای نقطه جوش منفی 51.4- درجه است که بسیار بیشتر از گاز R22 است که نقطه جوش منفی 40.8 درجه دارد و سازگار با ODP است. ظرفیت خنک کننده بسیار خوبی دارد و برای تبادل کننده های حرارتی کوچک مانند کولرهای خنک کننده بسیار عالی است.

مزایای استفاده از گاز R410 بیش از گاز R22

R410 عملکرد بهتری نسبت به مبرید R22 در جذب گرما و آزاد شدن دارد.

کمپرسور R410 کار می کند خنک تر از R22; همچنین خطر آسیب ناشی از گرم شدن بیش از حد را کاهش می دهد.

نسبت محلول بودن R410 در روغن مصنوعی بیشتر از محلول پذیری R22 در روغن معدنی است. به همین دلیل سیستم R410a خوردگی و سایش کمتری نسبت به سیستم R22 دارد.

R410 بار کمتری نسبت به R22 دارد.

R410 دارای آنتالپی بالاتر و نقطه جوش پایین تر از R22 است.

استفاده از R410 در کولرهای مطبوع منجر به عمر جزء طولانی تر، خنک کننده طولانی تر و عمر خدماتی طولانی تر می شود.

بیشتر بخوانید

http://ict-edu.uk/user/8674/
https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=4215ce21-cfc4-40b6-b9b0-add6bf4e9599
https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://sarmaresan.com/
https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=RuthBall2
http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:RuthBall2
https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx
https://clubs.london.edu/click?r=https://sarmaresan.com/

 

راهنمای نصب مودم روتر TD-W8961N تی پی لینک



راهنمای نصب مودم روتر TD-W8961N تی پی لینک

 

یکی از بهترین مدل‌های مودم روتر که در حال حاضر مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است، مودم  TD-W8961N  است که ساخت شرکت چینی تی پی لینک می‌باشد. برای این که استفاده از اینترنت به راحتی صورت بگیرد و پس از مدتی با مشکلات مختلف مواجه نشوید بهتر است که نصب و راه اندازی تنظیمات مودم TD-W8961N تی پی لینک به دقت انجام بگیرد. به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم تا هرچه که لازم است در این باره بدانید، برای شما شرح دهیم. با ما همراه شوید.

 

برای آشنایی با بهترین مودم های تی پی لینک اینجا کلیک کنید

آشنایی با مودم روتر TD-W8961N تی پی لینک

 

    این مدل، نوعی مودم روتر ADSL+2 است. مدل‌های ADSL+2 جدیدترین نوع این مودم‌ها هستند که سرعت بالاتری دارند و بر روی بستر کابل‌های مسی فعال می‌شوند. این مودم، برای اتصال با سیم از چهار پورت مدل RJ45 استفاده می‌کند که نام دیگر آن کابل اترنت یا LAN نیز می‌باشد و برای اتصال بی سیم و اتصال به خط تلفن به ترتیب از دو آنتن و یک پورت RJ11 استفاده می‌کند.

    یکی از نکات قوت این مودم این است که از استانداردهای بی سیم سری‌های N پشتیبانی می‌کند که در میان سری‌های مختلف مودم‌ها سریع‌ترین سری به شمار می‌رود.

    در ادامه، مراحل کانفیگ مودم TD-W8961N تی پی لینک را در چند قدم ساده برای شما توضیح خواهیم داد.

 

 

راهنمای راه اندازی تنظیمات مودم TD-W8961N تی پی لینک

 

    برای این که تنطیمات اولیه‌ی مودم خود را انجام دهید، بر اساس مراحل زیر پیش بروید.

1ـ در مرحله‌ی اول، باید با استفاده از آی پی IP 192.168.1.1 به تنظیمات مودم بروید. راه دیگر این است که از آدرس http://tplinkmodem.net برای این کار استفاده کنید و تنظیمات مودم خود را باز کنید.

2ـ در این بخش، سامانه از شما درخواست می‌کند تا به حساب کاربری خود وارد شوید و به اصطلاح log in کنید. User name یا نام کاربری شما و کلمه عبور یا همان password کلمه‌ی admin است. پس از وارد کردن آن گزینه‌ی log in را انتخاب کنید.

    نکته: در صورتی که پنجره‌ی نام کاربری و رمز عبور برای شما نمایش داده نشده است این احتمال وجود دارد که پروکسی شما هنوز متصل باشد و لازم است پیش از ادامه‌ی راه اندازی تنظیمات مودم TD-W8961N تی پی لینک آن را از ظریق تنظیمات internet option و LAN setting در مرورگر خود قطع کنید.

3ـ در قدم بعدی، روی گزینه‌ی quick start بزنید و run wizard را انتخاب کنید. پس از آن با استفاده از گزینه‌ی next به صفحه‌ی بعد بروید تا موقعیت مکانی و زمانی خود را انتخاب کنید.

4ـ در بخش time zone شهر خود را مشخص کنید و برای بار دیگر با استفاده از گزینه‌ی next به مرحله‌ی بعد بروید.

5ـ این مرحله از راه اندازی تنظیمات مودم TD-W8961N تی پی لینک ممکن است گیج کننده به نظر برسد بنابراین در انجام آن دقت کنید. در بخش country یا کشور، ایران را انتخاب کنید. در بخش ISP باید به دنبال نام شرکت اپراتور اینترنت خود باشید، البته اگر اسم آن را پیدا نکردید می‌توانید گزینه‌ی others را انتخاب کنید. ISP connection type در واقع به نوع اتصال اینترنت شما اشاره دارد که در این بخش باید به دنبال عبارت PPPOE بگردید که به معنای Point-to-Point Protocol Over Ethernet است و به پروتکل‌ها و استانداردهای مربوط به اینترنت مربوط است. پس از این مرحله، لازم است تا با توجه به اطلاعاتی که توسط شرکت اپراتور اینترنت شما ارائه شده است، ارقام مربوط به VPI و VCI را وارد کنید که دو فاکتور برای کمک به ارسال داده‌ها از طریق ISP می‌باشند. با وجود این که ملاک اصلی برای دانستن این ارقام اطلاعات پیش فرض شرکت شما است اما در اکثر مواقع، رقم VPI برابر با 0 و رقم VCI برابر با 35 است. در بخش آخر این قسمت نیز باید نوع ارتباط یا conncetion type خود را انتخاب کنید که PPPoE LLC است.

6ـ در این مرحله از راه اندازی تنظیمات مودم TD-W8961N تی پی لینک باید به سراغ تنظیمات شبکه‌ی بی سیم بروید. برای این کار، در پنجره‌ی باز شده، به دنبال قسمت SSID بگردید تا نام WIFI خود را مشخص کنید. بخش authentication type مربوط به تنظیمات بخش امنیت است و لازم است روی حالت WPA2-PSK قرار داده شود.

7ـ برای قسمت رمزنگاری یا encryption حالت TKIP/AES را قرار دهید. برای این که برای شبکه‌ی خود رمز انتخاب کنید به قسمت Pre-shared key بروید و رمز مورد نظر خود را وارد کنید. این رمز باید بین 8 تا 63 رقم باشد و در زمانی که قصد دارید با لوازم دیگری به اینترنت وصل شوید به کار می‌آید. سپس، با استفاده از گزینه‌ی next به صفحه‌ی بعد بروید تا تمام تنظیمات وارد شده را ذخیره کنید. گزینه‌ی save را انتخاب کنید و پس از تایید ذخیره خارج شوید. حالا کار کانفیگ مودم TD-W8961N تی پی لینک را با موفقیت به پایان رسانده‌اید.

    پس از پایان این مراحل، پنجره را ببندید و خارج شوید. در این بخش چراغ‌های مودم کاملا روشن می‌شوند و لازم است پیش از استفاده از اینترنت، یک بار مودم را به مدت دو دقیقه خاموش کنید و سپس آن را دوباره روشن کنید.

 

 

    با استفاده از این هفت مرحله می‌توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی کار راه اندازی تنظیمات مودم TD-W8961N  تی پی لینک خود را انجام دهید. در صورت بروز هر گونه مشکل بهتر است تا این پروسه را دوباره انجام دهید. از توجه شما سپاسگزاریم.

 

آموزش باتری به باتری کردن ماشین در تلیسان


آموزش باتری به باتری کردن ماشین در تلیسان

 

بهترین زمان و نحوه باتری به باتری خودرو

 

صدای ضعیف ناله مانند استارت و یا صدای تیک تیک و استارت نخوردن، اولین و مهم‌ترین دلیل نیاز آن، به یک باتری دیگر است و در حالتی که خودرو استارت می‌خورد و صدای همیشگی مربوط به آن، به گوش می‌رسد، اما روشن نمی‌شود، می‌توان مطمئن بود که باتری سالم است و ایراد دیگری در خودرو، وجود دارد.

 

بهترین روش که تلیسان پیشنهاد میدهد برای اطمینان از عملکرد باتری، استارت زدن نیست و انجام مداوم این‌کار، می‌تواند باتری سالم را تضعیف و شما را نیازمند تعمیرکار و عملیات برق ‌رسانی توسط کارشناسان تلیسان کند.

 

پس چنان‌چه با چرخواندن سوئیچ (یا فشار دکمه‌ مربوط به استارت) برای ? تا ? بار موفق به روشن کردن خودرو نشدید، از ادامه‌استارت‌زدن، پرهیز کنید.

 

روش مناسب‌تر برای اطمینان از ضعیف شدن باتری این است که سوئیچ را تا مرحله‌ی قبل از استارت بچرخانید و چراغ‌های اصلی را روشن کنید، اگر چراغ‌های پنل پشت فرمان، کم‌نور هستند، می‌توان به ضعف شدن باتری شک برد.

 

البته این احتمال وجود دارد که یکی از سیم‌های متصل به باتری، از محل خود جدا شده باشند یا احتمال زنگ‌زدگی یا اصطلاحا اسیدزدگی پایانه‌ها (خصوصا در باتری‌های اسیدی) نیز هست که به کمک سنباده‌ زبر، برس فلزی و آب جوش، رفع می‌شود.

 

نحوه‌ انجام باتری به باتری توسط تلیسان

7_es3u.jpg

پس از مطمئن‌شدن از نقص در باتری خودرو، نیازمند یک باتری سالم هستیم تا با اتصال کابل‌های قابل حمل، بین باتری سالم و باتری معیوب، عمل برق‌رسانی انجام شود. طبق مراحل زیر انجام می‌شود.

 

?- شما نیازمند یک باتری سالم، با سطح ولتاژی مشابه باتری خودروی خود هستید. بررسی این موضوع از روی بدنه‌ باتری‌ها و دیدن عبارت ??V، به‌سادگی قابل انجام است.

 

?- خودرو‌هایی که قرار است در فرایند برق‌رسانی شرکت کنند، در نزدیکی هم قرار دهید. اگر در محلی هستید که امکان پارک خودرو‌ها به صورت روبرو (اصطلاحا شاخ به شاخ) وجود دارد این کار را انجام دهید، اما فاصله‌ای بین خودروها، باقی بگذارید و مطمئن شوید که ارتباط و اتصالی بین بدنه‌ آن‌ها وجود نداشته باشد.

 

?- پس از نزدیک کردن خودروها، باید هر دو خودرو در وضعیت خاموش باشند. علاوه بر این، همه وسایل داخل خودرو، مثل فن‌ها، سیستم بخاری و کولر را، در وضعیت خاموش قرار دهید.

 

 

 

 

 

?- کابل‌های جامپر استاندارد، به رنگ‌های قرمز و سیاه هستند. یکی از کابل‌ها (نوع قرمز رنگ) باید بین پایانه‌های مثبت و کابل دیگر (نوع سیاه رنگ) بین پایانه‌ منفی باتری سالم و نقطه‌ زمین (که در ادامه توضیح داده می‌شود)، متصل شوند. نکته‌ مهم در این مرحله، اطمینان از برقراری ارتباط فلز با فلز (رسانا با رسانا) بین سر کابل‌ها و پایان باتری‌ها است.

 

 

 

 

 

?- در این مرحله، ابتدا کابل قرمز رنگ را، به پایانه‌ مثبت باتری معیوب متصل کنید.

 

?- باید سمت دیگر کابل قرمز، به پایانه‌ مثبت باتری سالم، وصل شود. این عمل را انجام دهید.

 

?- کابل دوم (کابل سیاه‌رنگ) را به پایانه‌ منفی باتری سالم، وصل کنید.

 

 ?-  طبق آموزش تلیسان باید قطب منفی باتری سالم را به پایه رگلاژ دینام ماشینی که باتری آن خالی (دشارژ) شده متصل کنید. پایه رگلاژ دینام  قطعه‌ای فلزی و هلالی شکل بوده که کاربرد آن در رابطه با تنظیم شل و سفت بودن تسمه دینام است.

 

 

 

 

 

یک پیچ در شیار وسط آن وجود دارد که اگر آن را شل کنید می‌تواند در مسیری هلالی حرکت کرده و دینام را کمی به طرفین جابجا کند. با این جابجایی، تسمه دینام نیز کمی شل‌تر یا سفت‌تر خواهد شد.

 

نکته ای کارشناس شرکت تلیسان اگر اتصال دادن گیره سر سوسماری کابل باتری به باتری به پایه رگلاژ دینام برایتان مقدور نبود می‌توانید آن را به مناسب‌ترین نقطه فلزی بدنه خودرو که نزدیک‌ترین نقطه به دینام نیز باشد، اتصال دهید.

 

 

 

 

 

خوردویی که باتری سالم دارد، استارت بزنید. پس از روشن شدن این خودرو، چند دقیقه صبر کنید تا عملیات برق‌رسانی (شارژ باتری معیوب) انجام شود.

 

?- به سراغ خودرویی که باتری معیوب در آن وجود دارد بروید و آن را روشن کنید. چنانچه استارت نخورد، با احتیاط محل اتصال کابل‌ها به پایانه‌ها را اندکی جابه‌جا کنید.

 

??- پس از روشن شدن خودروی معیوب، حدود یک الی دو دقیقه صبر کنید.

 

??- فرقی نمی‌کند خودروی معیوب روشن شده باشد یا خیر، عملیات جداسازی کابل‌ها باید با احتیاط و به ترتیب انجام شود، اما دقیقا عکس مراحل قبل، یعنی ابتدا باید کابل سیاه (منفی) از بدنه یا بخش فلزی موتور خودروی معیوب جدا شود.

 

??- سر دیگر کابل سیاه (منفی) را از پایانه‌ مربوطه جدا کنید.

 

??- اولویت باز کردن کابل قرمز (مثبت) چندان اهمیتی ندارد و تنها باید با احتیاط و بدون اتصال قسمت‌های سر کابل به دیگر بخش‌ها، از پایانه‌های طرفین جدا شود.

 

??- اگر خودروی شما، با موفقیت روشن شده است، حداقل برای مدت ?? دقیقه، آن را خاموش نکنید تا باتری معیوب، شارژ شود. در این شرایط، رانندگی با سرعت آرام و دنده‌ سنگین، بهتر از نگه‌داشتن خودرو است

 

ساعت ایستاده برنزی در دکوراسیون


ساعت ایستاده برنزی در دکوراسیون

ساعت ایستاده برنزی به ساعت های ایستاده ای گفته می شود که آلیاژ برنز عنصر سازنده آن می باشد. وجود آلیاژ برنز در ساخت ساعت ایستاده برنزی علاوه بر زیبایی و ارزش، استحکام بالایی را به ساعت ایستاده برنزی می بخشد. ساعت های ایستاده معمولاً به دو دسته کلی تقسیم می شوند: ساعات ایستاده مدرن و ساعات ایستاده کلاسیک کلاسیک. انواع مدلهای مدرن ساعتهای ایستاده به دلیل طراحی جدید و تزئین شده ، چه در بدنه ساعت ، چه در تعداد و نوع پاندول و آویزهای آن برای تزئینات امروزی مناسب هستند. برخلاف ساعت های کلاسیک ایستاده با مدل بدنه ، شماره و حتی نوع پاندول ، برای تزئین در سبک قدیمی و کلاسیک مناسب هستند. در حال حاضر شرکت هایی که این مدل ساعت را تولید می کنند ، با استفاده از خلاقیت تیم های تولیدی خود ، انواع مدل ساعت های ایستاده را در ابعاد مختلف و با طراحی زیبا و منحصر به فرد تولید می کنند. این یکی از عوامل مهمی است که افرادی که قصد خرید دارند ساعت های ایستاده را برای دکوراسیون منزل خود تهیه می کنند. قیمت ساعت های ایستاده نیز بسته به سبک طراحی ، جنس بدنه و سایر عناصر متفاوت است. به نوعی اکثر مردم این فرصت را دارند که این مدل ساعت را انتخاب و خریداری کنند. یکی از بهترین انواع ساعت ایتساده را ساعت ایستاده برنزی می توان نامید.

 

c8_fxr3.jpg

 

ساعت ایستاده برنز به قدری محبوب است که خیلی از افراد تصورشان از ساعت ایستاده، ساعت ایستاده برنزی می باشد. یعنی این افراد تصوری غیر از ساعت ایستاده برنزی را ندارند. قدمت بالای ساعت های ایستاده برنزی به قدری زیاد است که باعث شده خیلی ها ساعت ایستاده را با نام ساعت ایستاده برنزی بشناسند. استفاده از آلیاژ برنز باعث شده که ارزش این نوع ساعت ها نسبت به دیگر نمونه های ساعت ایستاده بیشتر باشد. تنوع در ساعت های ایستاده برنزی نیز بسیار بالاست. فروشگاه برنز نوین نیز که عرضه کننده انواع محصولات برنزی و برنجی می باشد. چند نمونه زیبا ساعت ایستاده برنزی را عرضه می کند. اگر شما هم به دنبال مکان مناسب برای ساعت ایستاده برنزی هستید با ادامه این مطلب که توسط فروشگاه برنز نوین تدوین شده است همراه باشید.

از آنجایی که ساعت ایستاده برنزی به حرارت بالا و رطوبت حساس می باشد، بهتر است این ساعت ایستاده برنزی در مکانی قرار بگیرد که دمای هوا بسیار زیاد نباشد و رطوبت زیادی نیز وجود داشته باشد. بهترین مکان برای قرار دادن ساعت ایستاده برنزی را می توان در سالن پذیرایی و فضاهای عمومی مانند اتاق نشیمن دانست. ورودی خانه و راهروها نیز که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و همواره خالی هستند هم می تواند گزینه مناسبی برای قرار دادن ساعت ایستاده برنزی باشند. بی شک قرار دادن ساعت ایستاده برنزی در ورودی خانه و راهروها به هیچ عنوان از چشم ناظران و مهمانان مخفی نخواهد ماند و می تواند زیبایی دکوراسیون منزل شما را بیشتر نماید. این کار باعث می شود که علاوه بر پر شدن فضاهای خالی دکوراسیون، توجه افرادی که وارد خانه می شوند را به خود جلب می نماید. اگر فضای سالن پذیرایی و اتاق های شما کوچک است، گوشه های اتاق ها و سالن پذیرایی گزینه مناسبی برای قرار دادن ساعت ایستاده برنزی می باشد. با این کار فضای کمتری از دکوراسیون منزل شما اشغال می شود و به زیبایی دکوراسیون شما نیز کمک می کند.

اگر فضای اتاق خواب شما بزرگ است ، می توانید از این ساعت ها برای جذابیت بیشتر آنها استفاده کنید ، اما به خاطر داشته باشید که باید از مدل هایی استفاده کنید که پاندول و موتور ساعت آنها بی صدا باشند. در این بین به این نکته نیز اشاره نمایم که کلیه ساعت های ایستاده برنزی عرضه شده توسط فروشگاه برنز نوین دارای موتور ساعت آرام گرد و بی صدا می باشد. این امر باعث می شود که در هنگام استراحت شما، صدای موتور ساعت آرامش شما را بر هم نزند و شما بتوانید با خیال راحت و در آرامش به استراحت خود بپردازید.

از این نکته ها که بگذریم، خیلی از افراد به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید ساعت ایستاده برنزی هستند. زیرا این افراد استرس و نگرانی تهیه ساعت ایستاده برنزی اصل را دارند. خیلی از افراد تفاوت برنز اصل و تقلبی را نمی دانند و برخی نیز روش هایی که می دانند را کارساز نمی دانند. پیشنهاد ما برای افرادی که به دنبال خریدی امن و مطمئن هستند، تهیه محصولات از فروشگاه های معتبر می باشد. سایت دیجی کالا و فروشگاه برنز نوین از جمله سایت های معتبر و معروف در این حوزه هستند. فروشگاه برنز نوین به صورت تخصصی بر روی محصولات برنزی و برنجی متمرکز می باشد. ضمانت اصالت کالا ، ارسال فوری و رایگان به سراسر کشور، ضمانت سلامت ارسال، کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله ویژگی های مهم فروشگاه برنز نوین می باشد. فروشگاه برنز نوین دارای شعبه حضوری نیز می باشد و برای افرادی که دوست دارند به صورت حضوری خرید انجام دهند، گزینه مناسبی می باشد. شما برای برقراری ارتباط با فروشگاه برنز نوین فقط کافی است با شماره تلفن 09026210810 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس اینترنتی فروشگاه برنز نوین که در پایین درج شده است مراجعه فرمایید.  https://bronzenovin.com