فروش فایل

دانلود رایگان فایل

فروش فایل

دانلود رایگان فایل

مد و فشن و کمک به آن توسط چهر های برتر


مد و فشن و کمک به آن توسط چهر های برتر

طراحی مد و فشن هنری بسیار زیبا و کاربردی است که باعث می‌ شود هر روزه در دنیای مد انواع لباس به جهان مد و فشن وارد شود. اگر بخواهیم رشته طراحی مد و فشن را تعریف کنیم می ‌توانیم اینگونه بیان کنیم که رشته تحصیلی آکادمیک طراحی مد از بسیاری از رشته‌ هایی، از جمله تاریخ، تجارت، تصویرسازی، فناوری استخراج می ‌شود.

به نقل از مجله اینترنتی چرخونکی به عنوان یک عمل هنری، طراحی مد با فرهنگ در هم آمیخته است. طراحان مد، لباس‌ ها را بر اساس تقاضای مصرف کننده یا دیدگاه خلاقانه خود تولید می‌ کنند و مصرف کنندگان به این طرح‌ ها پاسخ می ‌دهند و همین روند باعث ایجاد طراحی‌ های خلاقانه و جدید در دنیای فشن و مد جهانی خواهد شد.

استایل های خیابانی همان استایل های روزمره ایی است که هر روز با آن درگیر هستیم و شاکله ی اصلی مد و فشن را در جامعه تشکیل می دهد که شما می توانید با مراجعه به مجله اینترنتی مد و فشن اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کنید. خیلی از طراحان لباس ها دید کاملی به این نوع پوشش ها دارند و همیشه ایده یابی هایی را برای محصولات جدید خود را در دنیای مدلینگ از روی استایل های خیابانی دریافت میکنند چون به این امر واقف هستند که مردم این نوع پوشش ها پذیرفته اند و به راحتی با این نوع پوشش ارتباط گرفته اند.

ممکن است به نظر تفاوت‌هایی بین مدهای طراحان گران‌قیمتی که در پاریس یا نیویورک نشان داده می‌شوند و لباس‌های ورزشی تولید انبوه و سبک‌های خیابانی که در مراکز خرید و بازارهای سراسر جهان فروخته می‌شوند، وجود داشته باشد.

با این حال، صنعت مد شامل طراحی، تولید، توزیع، بازاریابی، خرده‌فروشی، تبلیغات و ترویج انواع پوشاک (مردانه، زنانه و بچه‌گانه) از کمیاب‌ترین و گران‌ترین لباس‌های مد روز تا لباس‌های معمولی روزمره - از لباس‌های مجلسی گرفته تا شلوارهای ورزشی معمولی است.

و اما نقش چهره ها یا همان سلبریتی های معروف

شاید این مورد نیاز زیادی به توضیحات نداشته باشه ، همانطور که شما می دانید بازیگران ، ورزشکاران یا افراد مشهور در جامعه یکی از منابع معروف شدن یک نوع پوشش هستند نکته اینکه شما با خواندن بیوگرافی بازیگران هم می توانید از کم و کیف شروع کار آنها مطلع شوید. در تمامی جوامع مردم آن جامعه منتظر هستند تا ببینند مثلا بازیگر مورد علاقه شان چه نوع پوششی را انتخاب کرده است که آنها هم همان نوع لباس یا کیف و کفش را انتخاب کنند. به همین دلیل است که شاهد هستیم خیلی از بازیگران برای یک نوع برند مدل تبلیغاتی می شوند و با آن برند ماه ها سالها یا حتی ده ها سال قرارداد امضا می کنند.

 

در کشور خودمان بازیگران معروفی را در ذهن داریم که برای برندی تبلیغات دائمی انجام می دهند،برای مثال نوین چرم را که در ذهن بیاورید حتما یاد بهرام رادان خواهید افتاد که دست کم چند سالی است ، بیلبرد های این برند را به خود اختصاص داده است یا در همین چند ماه گذشته برند پوشاک آقایان ال سی من را در ذهن بیاورید یاد استایل بازیگر جوان ، امیرحسین آرمان خواهید افتاد چرا که این بازیگران مدل های تبلیغاتی این برند ها شده اند و علاوه بر تاثیر گذاری در فروش در نوع پوشش مردم هم تاثیر بسزایی خواهند گذاشت.

طراحی مد هنر به کار بردن طراحی، زیبایی شناسی، ساخت لباس و زیبایی طبیعی در لباس و لوازم جانبی آن است. تحت تأثیر فرهنگ و روندهای مختلف است و در طول زمان و مکان متفاوت بوده است. “یک طراح مد لباس، از جمله لباس، کت و شلوار، شلوار، دامن، و موارد دیگر مانند کفش و کیف دستی را برای مصرف کنندگان است. او می ‌تواند طراح لباس باید با اکسسوری یا جواهرات تخصصی مد و لباس آشنایی داشته باشد همچنین باید بتواند رنگ‌ها را به خوبی در کنار هم قرار داده و لباسی زیبا را طرح کند.

بیشتر بخوانید : آشپزی خارجی

طراحان مد به روش‌های مختلف در طراحی قطعات و اکسسوری‌ های خود مانند انگشتر، دستبند و گردنبند کار می ‌کنند. به دلیل زمان مورد نیاز برای عرضه یک لباس به بازار، طراحان باید در مواقعی تغییراتی را در خواسته‌ های مصرف کننده پیش بینی کنند.

طراحان مد مسئول ایجاد ظاهری برای لباس‌های افراد هستند که شامل شکل، رنگ، پارچه، پیرایش و موارد دیگر است. طراحان مد نقش مهمی در دنیای ما دارند. استعداد و بینش آنها نقش زیادی در نحوه ارائه خود افراد دارد. آنها بر جامعه و روشی که برای ابراز خود انتخاب می‌ کنند تأثیر می‌ گذارند.

صنعت مد از چهار سطح تشکیل شده است: تولید مواد خام، عمدتاً الیاف و منسوجات، همچنین چرم و خز. تولید کالاهای مد توسط طراحان، تولیدکنندگان، پیمانکاران و دیگران؛ خرده فروشی و انواع تبلیغات. این سطوح شامل بسیاری از بخش‌های مجزا اما وابسته به یکدیگر است که همگی به هدف برآوردن تقاضای مصرف‌کننده برای پوشاک در شرایطی اختصاص داده شده‌اند که شرکت‌کنندگان در صنعت مد را قادر می‌سازد تا با سود فعالیت کنند.

 

https://www.ted.com/profiles/41315498/about

http://bioimagingcore.be/q2a/user/charkho8002

https://worldcosplay.net/member/1129616

https://p-tweets.com/charkho8002

https://list.ly/list/852A-mjlh-yntrnty-md-w-fshn?make_list_mode=true

https://socialsocial.social/user/charkho8002 /

https://replit.com/@charkho8002

https://answerpail.com/index.php/user/charkho8002

https://letterboxd.com/charkho8002 /

https://www.kiva.org/lender/qla3534

https://slides.com/charkho8002

https://visual.ly/users/tohin15096/portfolio