فروش فایل

دانلود رایگان فایل

فروش فایل

دانلود رایگان فایل

مبانی نظری ارتباط بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی

مرکز دانلود فایل نگارا | مبانی نظری ارتباط بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | مبانی نظری ارتباط بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی

    مبانی نظری ارتباط بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی


    مبانی نظری ارتباط بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی دسته:
    مدیریت
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 122 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 72

    هدف از این مبانی نظری ارزیابی وضعیت مدیریت دانش و بررسی رابطه
    آن با اثربخشی سازمانی در گمرک جمهوری اسلامی ایران جزیره کیش می
    باشد

    قیمت فایل فقط 35,000 تومان

    خرید

    دانلود مبانی
    نظری 
    پایان نامه
    کارشناسی ارشد 
    رشته
    مدیریت اجرایی
     گرایش
    مدیریت استراتژیک

    ارزیابی وضعیت مدیریت دانش و بررسی رابطه آن با
    اثربخشی سازمانی

    (مطالعه موردی: گمرک جمهوری اسلامی ایران- جزیره
    کیش)

      چکیده:

    امروزه سازمانها در یافته اند که هیچ چیز به اندازه
    دانش نمی تواند آن ها را در دنیای رقابتی نگهدارد، لذا بیش از هر
    چیز کارکنان سازمان به عنوان صاحبان دانش و مهمترین سرمایه سازمان
    مورد توجه قرار گرفته اند، مدیریت
    دانش
     به عنوان ابزاری که می تواند دانش موجود را
    گرد اوری کرده و نظم و پویایی بخشیده و در کل سازمان اشاعه دهد
    اهمیت یافته است. لذا در این پژوهش پژوهشگر رابطه
    بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی را در گمرک
    کیش
     بررسی کرده است.

     بدین منظور دو فرضیه اصلی تدوین شده است که
    فرضیه اول به بررسی وضعیت مدیریت دانش در
    گمرک
     پرداخته است و در فرضیه دوم که به چهار زیر
    فرضیه تقسیم می شود به بررسی رابطه بین مدیریت دانش
    با اثربخشی سازمانی
     پرداخته است.  برای انجام
    این پژوهش از پرسشنامه ای که شامل 30 سوال که دارای پایایی با
    آلفای کرونباخ89 /0  برای مدیریت دانش و 88/0 برای اثربخشی
    سازمانی بود استفاده شد. 

    جامعه آماری پژوهش کارکنان گمرک کیش بود که 50
    پرسشنامه در گمرک توزیع و جمع آوری شد. به منظور تجزیه وتحلیل
    داده‌ها در این پژوهش از روشهای آما‌ری توصیفی(محاسبه فراوانی،
    میانگین، انحراف معیار) و آمار استنباطی( آزمون tو ضریب همبستگی
    پیرسون) استفاده شده است. که در نهایت با توجه به نتایج، فرضیات
    پژوهش مورد تایید قرار گرفت. بدین صورت که
    بین فرایندهای مدیریت
    دانش
     و  اثربخشی
    سازمانی
     رابطه معناداری  و مثبت وجود
    دارد. 

    کلید واژه‌ها:

    مدیریت دانش

    اثربخشی

    اثربخشی سازمانی

    مقدمه:

     امروزه در سازمانها، «مدیریت
    دانش
    » موضوعی مهم وحیاتی می باشد
    وبا بکارگیری سیستمهای مدیریت دانش می
    توان مزیت رقابتی بلند مدت را استمرار بخشید. در دسته بندی
    نظریه‌های بعضی از صاحبنظران کسب وکار، دهه 1980، دهه«جنبش
    کیفیت»، دهه 1990، دهه مهندسی مجدد ودهه 2000 هم دهه«مدیریت دانش»
    معرفی شده است. امروزه در همه سازمانها، از مسئله حرکت در جامعه
    دانش محور بحث می شود. با پیدایش تکنولوژی نوین و نفوذ آن به
    جنبه‌های مختلف زندگی انسان، پارادایم هایی جدید مطرح شده و زندگی
    بشر کاملا تحول یافته است. در چنین موقعیتی، سازمانهابرای دستیابی
    به مزیت رقابتی و حفظ خود در محیطی متغیر به استفاده از ابزارهای
    نوین مدیریتی و روشهای جدید روی آورده‌اند. از این رو، مدیریت
    دانش همچون یک نگرش نوین در سازمانها منظور می‌شود.

     اصول مدیریت دانش در علوم مدیریت، موضوعاتی
    مختلف را شامل می‌شود.دلیل ایجاد این نگرش هم انتقال سیستمهای
    اقتصادی صنعت مدار به جامعه‌های مبتنی بر دانش وتوسعه اقتصاد دانش
    محور می‌باشد. در واقع« دانش و سرمایه فکری»، پایه و اساس
    شایستگی‌های اصلی و نیز راهبردی برای عملکرد بهتر می‌باشد. در
    دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، هم توجه به دانش موجود و استفاده
    موثر از آن و هم ایجاد ساختاری برای استفاده از دانش نوین اهمیت
    بسیار دارد. سازمانها باید به همه این امور توجه داشته باشند،
    زیرا مدیریت دانش همچون یک استراتژی
    کاری، همزمان،در کل سازمان عمل می‌کند و ابزار پیشرفت برنامه کلی
    یک سازمان محسوب میشود. این ابزار در سازمان قدرت ایجاد می‌کند تا
    چالش‌های بیرونی را برطرف
    سازد. پیتردراکر عقیده دارد «راز
    موفقیت سازمانها در قرن21 همان مدیریت دانش است». بنابراین، در
    سازمانهای هزاره سوم اجرای «مدیریت
    دانش» 
    ضروری شده و موسسات باید با برنامه‌ریزی برای
    اجرای آن اقدام کنند.

    فهرست مطالب

    چکیده           
                     
                     
                     
                     
                     
                   1 
      

    فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه
    تحقیق  
         
                     
                     
                     
                 
     12 

    مقدمه           
                     
                     
                     
                     
                     
                   
    13

    1-2 مبانی نظری و  پیشینه  پژوهش 
                     
                     
                     
                     
            13

    1-1-2 زمینه های شکل گیری مدیریت دانش   
                     
                     
                     
                13

    2-1-2  تعریف دانش       
                     
                     
                     
                     
                     
     15

    3-1-2 دانش کانونی و ضمنی       
                     
                     
                     
                     
             16

    4-1-2 به کارگیری دانش       
                     
                     
                     
                     
                 
    18

    5-1-2 سلسله مراتب دانش       
                     
                     
                     
                     
                18

    6-1-2 مدیریت دانش از دیدگاه های مختلف   
                     
                     
                     
                19

    7-1-2 تعاریف بر پایه فرایندهای مدیریت دانش 
                     
                     
                     
              20

    8-1-2 تعاریف استراتژیک یا مدیریت محور   
                     
                     
                     
               
     21

    9-1-2 تعاریف فناوری محور       
                     
                     
                     
                     
             21

    10-1-2 تعریف بر اساس دانش سازمانی و جمعی 
                     
                     
                     
            21

    11-1-2 ارائه یک چهارچوب مفهومی برای مدیریت
    دانش               
                     
                     
      22

    معرفی چهارچوب مفهومی مدیریت دانش   
                     
                     
                     
                   
     23

    12-1-2 تعاریف فرایندهای اصلی مدیریت دانش 
                     
                     
                     
              25

    13-1-2 عناصر بنیادی عملی مدیریت دانش   
                     
                     
                     
                 
    28

    اهداف دانش           
                     
                     
                     
                     
                     
            28

    14-1-2 چرا مدیریت دانش       
                     
                     
                     
                     
               29

    15-1-2 عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش 
                     
                     
                     
               
     30

    16-1-2 تجزیه و تحلیل شکست پروژه مدیریت
    دانش               
                     
                     
           31

    2-2 اثربخشی سازمانی       
                     
                     
                     
                     
                     
    31

    1-2-2 اثربخشی سازمان       
                     
                     
                     
                     
                 
     32

    2-2-2 محاسبه اثربخشی       
                     
                     
                     
                     
                 
     33

    3-2-2 عوامل موثر بر اثربخشی     
                     
                     
                     
                     
             35

    3-2 تحقیقات انجام شده داخلی و خارجی   
                     
                     
                     
                   
    36

    فهرست منابع و ماخذ       
                     
                     
                     
                     
                     
     79

    فهرست جداول

    جدول 1-2 کانون های هشت گانه اثربخشی   
                     
                     
                     
                 
    34

    فهرست نمودار

    نمودار 1-2 سه انقلاب وتغییر اساسی دانش   
                     
                     
                     
                 
     14

    نمودار 2-2 سلسله مراتب دانش     
                     
                     
                     
                     
            19

    نمودار 3-2 دیدگاه انسان گرای مدیریت دانش در مقابل
    دیدگاه فناوری گرا           
                     
         20

    نمودار 4-2 چهارچوب پرابست     
                     
                     
                     
                     
             23

    نمودار 5-2 چهارچوب مفهومی مدیریت دانش   
                     
                     
                     
               24

    قیمت فایل فقط 35,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    مبانی نظری ارتباط بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی
    ,

    مبانی نظری مدیریت دانش
    ,
    مبانی نظری اثربخشی سازمانی
    ,
    بررسی وضعیت مدیریت دانش در گمرک
    ,
    استقرار مدیریت دانش در گمرک کیش
    ,
    پیاده سازی مدیریت دانش در گمرک کیش
    ,
    مبانی نظری رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی
    ,

    بررسی وضعیت اثربخشی سازمانی در گمرک
    ,
    رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی را در گمرک کیش

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت معماری ارگانیک و مفهوم آن

مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت معماری ارگانیک و مفهوم آن

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت معماری ارگانیک و مفهوم آن

    پاورپوینت معماری ارگانیک و مفهوم آن


    پاورپوینت معماری ارگانیک و مفهوم آن دسته: معماری
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 4810 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 45

    این پاورپوینت در مورد معماری ارگانیک و مفهوم آن در 45 اسلاید می
    باشد

    قیمت فایل فقط 6,000 تومان

    خرید

    پاورپوینت معماری ارگانیک و مفهوم
    آن

    این پاورپوینت در مورد معماری ارگانیک و مفهوم آن در 45 اسلاید می
    باشد. قسمتی از متن پاورپوینت:

    معماری فقط نوعی فعالیت رویداد یا مجموعه ای از دست سازها نیست
    حتی هنر صرف هم نیست . معماری برای تمام امور انسانی بنیادی و
    اساسی است و از همان آغاز تمدن ایجاد شده است چرا که بدون آن
    امکان بوجود آمدن تمدن یا فرهنگی وجود نداشت. معماری اجتناب
    ناپذیر جهانی بی پایان و نیاز ابتدایی است . دامنه ی معماری از
    بدوی ترین شکل سکونت در غارها تا پیچیده ترین نوع ساختمانها را در
    بر می گیرد.

    به عقیده ی بن فارمر معماری هنری است که نمی تواند خود را از
    شرایط بافت پیرامون جدا نگه دارد شرایطی که نا گزیر باید به آن
    توجه کند هر مکانی ویژگی خاص خود را دارد و پاسخ منحصر به فرد را
    می طلبد . با رشد توسعه ی سرمایه و ثروت تعداد مشتریان معماری
    افزایش یافت و مسئله ی دست یافتن به خصوصیات اصیل در معماری بومی
    باشدت بیشتری نمایان گشت .علیرغم اینکه مسائل اقتصادی در نهایت
    اثرات خود را به موضوع معماری وارد نموده اند اما منبع اصلی و بی
    واسطه ی موثر دگرگونی ایده ها و نظریات در معماری را بیشتر فلسفی
    باید دانست.

    آرمان های عملکردگرایانه

    یکی از کنجکاو ترین و دور از دسترس ترین پدیده های نیمه ی قرن
    نوزدهم نیاز گسترده و مصرانه در تقاضای یک معماری جدید بود که در
    حدود سال۱۸۹۰ به اوج خود رسید زمانیکه گستره ی تجاری فولاد و بتن
    مصلح توصعه ی قابل ملاحظه ای یافت. نیاز به پاسخ گویی به خواسته
    ها ی جدید از جمله نیاز به ساختمان های صنعتی ، راه آهن ، مرکز
    خرید، زندان ها ، بانک ها ، کار خانه جات، خانه های شهری ، خانه
    های کارگری …که ناشی از صنعتی شدن بود عمدتا  خطوط و فرمها
    تناسباتی منتهی شد که در الفبای معماری ما جایی نداشته بود .

    مبلغینی نظیر جیمز فرگوسن در نظریه های خود پا را از تحول تدریجی
    فرمهای کلاسیک و قرون وسطایی فراتر نهاده اند او معماری معاصر
    شرقی را به واسطه ی تداوم ظهورش در تطابق با یک سنت پایدار
    میشود  و آنچه فرگوسن و پیروانش میخواستند دگرگونی بود در
    راستای دگرگونی های اجتماعی و فنی که  در تمدن جدید در شرف
    وقوع بود و سفارش دهندگان و مشتریان آخرین افرادی بودند که در طلب
    یک دگرگونی بودند . در قرن نوزدهم معماران و اندیشمندان برای به
    ظهور رسانیدن معماری جدید به نتیجه ی مهمی رسیدند و به قیاس
    معماری با مقوله های مختلف پرداختند که قیاس های عملکردی مهمترین
    قیاس بودند که عبارت است از

    قیاس معماری با موجودات زنده

    قیاس زیست شناسی

    قیاس معماری باماشین مکانیکی

    قیاس زیست شناسانه

    شاید بتوان گفت که برای اولین بار این بوفن بود که در سخنرانی خود
    در آکادمی فرانسه در باغ موضوع سبک از قیاس های زیست شناسانه در
    توضیح مقصود خود استفاده کرد گفت : ذهن انسان هرگز قادر به خلق
    چیزی نیست مگر اینکه ذهن او از طریق انجام تجربیات و تمرکز افکار
    پرورانده شده باشد بدان معنی که ادراکات او نطفه های محصول او را
    شکل میدهد.

    فرانک لوید رایت در مقتله ای باد عنوان در باب علت معماری گفت :
    منظور من از معماری ارگانیک آن است که این معماری از درون به
    بیرون در هماهنگی با شرایطی که ایجاد آن را میسر میدارد توسعه
    میابد .همچنین از ایده ی تکامل تدریجی به مثابه یک تفکر نوین در
    قیاس زیست شناسانه میتوان استفاده کرد این تکامل تدریجی عینا در
    مورد معماری نیز مصداق دارد.

    همانطوریکه معماری رم تکامل یافته ی معماری یونان با معماری دوره
    های بعد از مسیحسیت تکامل یافته ی دوره های قبل خود میباشد نظریه
    ی تکامل  نظریه ی مکتبتبعیت عملکرد از فرم را  تائید
    میکند و این نظریه را ارائه میکند که ابتدا فرمها بوجود آمدند سپس
    عملکردها و اگر دگرگونی در فرمها به وقوع میپیوندد به واسطه ی عدم
    توانایی عملکردی فرمها به وقوع میپیوندد و فرمهای فاقد عملکرد
    قادر به بقا نیستند.

    این قیاس سرانجام منجر به پیدایش معماری ارگانیک درقرن ۱۹ شد.

    قیمت فایل فقط 6,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    پاورپوینت معماری ارگانیک و مفهوم آن
    ,
    معماری ارگانیک و مفهوم آن

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت تصویربرداری از توزیع امپدانس الکتریکی داخل بدن

مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت تصویربرداری از توزیع امپدانس الکتریکی داخل بدن

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت تصویربرداری از توزیع امپدانس الکتریکی داخل بدن

    دسته بندی : مباحث رشته ها » پاورپوینت

    دانلود پاورپوینت با موضوع تصویربرداری از توزیع امپدانس الکتریکی داخل بدن
    دارای 24 اسلاید و با فرمت pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

    تعداد اسلاید :
    24 اسلاید
    فرمت فایل:
    پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
    آماده برای : 
    ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

    قسمتی ازمتن اسلایدها :

    فهرست مطالب و اسلایدها:
    اندازه گیریهای اولیه و مدل امپدانس بافت

    مدل امپدانس بافت

    مدل امپدانسی بافت نوع اول

    مدل امپدانسی بافت نوع دوم

    تغییرات مقاومت بافت با فرکانس

    امپدانس بافت نرمال

    تفاوت امپدانس بافت سالم با  پاتولوژی

    نحوه ارسال و دریافت سیگنال و مساله نویز

    ارسال سیگنال توسط ولتاژ

    ارسال سیگنال توسط جریان

    اندازه گیری امپدانس در حالت عمومی

    توصیف اجزاء یک سیستم ساده EIT

    جمع آوری اطلاعات

    محدوده فرکانس و ولتاژ کار

    جمع آوری مقادیر امپدانس از طریق روش همسایگی اندازه گیری ولتاژ

    جمع آوری مقادیر امپدانس از طریق روش مقابل

    بازسازی تصویر

    روشهای مرسوم که برای بازسازی EIT بکار می روند

    در روش المانهای محدود مقطع مورد نظر بصورت یک شبکه مقاومتی مدل سازی می شود و از روشهای عددی استفاده می شود (مش بندی مثلثی)

    مثالی از بازسازی تصویرامپدانس توموگرافی

    کاربردهای پزشکی

    سه نوع استفاده اساسی از EIT در کارهای کلینیکی وجود دارد.

    (a تصویربرداری از توزیع امپدانس داخلی بدن
    (b تصویربرداری از تغییر امپدانس داخلی بدن با فرکانس
    (c تصویربرداری از تغییرات امپدانس در مدت یک فرآیند فیزیولوژیکی

    دسته بندی: مباحث رشته ها » پاورپوینت

    تعداد مشاهده:
    1237
    مشاهده

    فرمت فایل دانلودی:.rar

    فرمت فایل اصلی: پاورپوینت قابل ویرایش

    تعداد صفحات: 24

    حجم فایل:694
    کیلوبایت

    • محتوای فایل دانلودی:

      دانلود پاورپوینت با موضوع تصویربرداری از توزیع امپدانس الکتریکی داخل بدن
      دارای 24 اسلاید و با فرمت pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

جزوه و نمونه سوالات فصل سوم جبر و احتمال پایه یازدهم رشته ریاضی

RSS feed.

  • [unable to retrieve full-text content]

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید